Η επιστολή Έλληνα οδηγού που συγκίνησε τον Ρόσι...

Ο Βαλεντίνο Ρόσι δεν είναι μόνο ο κορυφαίος αναβάτης του κόσμου αλλά και ένας από τους πιο αγαπητούς αθλητές. Δεν είναι
τυχαίο ότι οι περισσότεροι τον θεωρούν πολύ απλό χαρακτήρα και αυτό αποτυπώνεται από τις εκδηλώσεις λατρείας προς τον κόσμο μετά από κάθε αγώνα. Πριν από λίγες ημέρες, ο «γιατρός» του MotoGP συναντήθηκε με έναν Έλληνα οδηγό αγώνων, τον Κώστα Μπίντζο. Ο τελευταίος έδωσε στον Ιταλό super star να διαβάσει μια επιστολή γραμμένη στα Αγγλικά, αφού ο ίδιος δεν μπορεί να μιλήσει. 


Ο Μπίντζος από παλαιότερο αγώνα όπου συμμετείχε με Mitsubishi EVO
Ο Μπίντζος από παλαιότερο αγώνα όπου συμμετείχε με Mitsubishi EVO
Η επιστολή 
«Είμαι πολύ χαρούμενος που σε συναντώ και θέλω να σε ευχαριστήσω πολύ που με είδες! Ήμουν οδηγός αγώνων ράλι στην Ελλάδα, πριν και μετά το ατύχημά μου! Είχα τερματίσει 1ος, 2ος, 3ος, σε αρκετά ράλι. Είχα ένα ατύχημα και χτύπησα στο κεφάλι μου πολύ σοβαρά και τώρα δεν μπορώ να μιλήσω! Το 2005 μετά το ατύχημα έτρεξα με ένα Mitsubishi Evo VII στο ελληνικό πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι ο Αϊνστάιν είναι η μεγαλοφυΐα των επιστημών και ότι ο Ρόσι είναι η μεγαλοφυΐα της μοτοσικλέτας! Δεν ξέρεις πόσο ευτυχισμένος είμαι τώρα και δεν μπορώ να σου το πω, λόγω του προβλήματός μου με την ομιλία! Ο Θεός να σε ευλογεί! Με συγχωρείς αν κλαίω, αλλά δεν μπορώ να το συγκρατήσω! Είμαι πραγματικά χαρούμενος που σε συνάντησα. Τις καλύτερες ευχές μου. Κώστας Μπίντζος».

Το… Fiat 500

Με το που διάβασε ο Βαλεντίνο Ρόσι το γράμμα συγκινήθηκε και αμέσως εξέφρασε στους συνεργάτες του την επιθυμία να του στείλει και ένα προσωπικό δώρο. Ο Ιταλός μάλιστα εξεπλάγην, όταν ο Κώστας Μπίντζος τού έδειξε φωτογραφίες από ένα παλιό Fiat 500 που έχει στην κατοχή του και το οποίο είναι γεμάτο με δικά του αυτοκόλλητα. Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll