ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ Πίσω από τον καναπέ

Επί χρόνια ένας μισοτελειωμένος πίνακας του Μικελάντζελο, βρισκόταν τυλιγμένος πίσω από τον καναπέ, στο σαλόνι μιας οικογένειας στο Μπάφαλο. Όταν ο πατέρας πήρε σύνταξη, αποφάσισε να ασχοληθεί με την τέχνη και ανακάλυψε τη μεγάλη αλήθεια.
Μια οικογένεια έξω από το Μπάφαλο στη Ν. Υόρκη είχε για 27 ολόκληρα χρόνια έναν μισοτελειωμένο πίνακα του Μικελάντζελο υποθέτοντας ότι ήταν απλά ένα φθηνό αντίγραφο.
Η οικογένεια Κόμπερ είχε κρεμασμένο στο τοίχο του σαλονιού της για έναν ολόκληρο χρόνο τον μισοτελειωμένο πίνακα του γνωστού ζωγράφου ο οποίος αναπαριστούσε μια σκηνή "Πιετά": την Παναγία να κρατά στα χέρια της τον Χριστό μετά την σταύρωση και την αποκαθήλωση.
Ωστόσο αναγκάστηκαν να τον ξεκρεμάσουν όταν τα παιδιά πάνω στο παιχνίδι τους, πέταξαν ένα μπαλάκι του τένις με αποτέλεσμα να τον κουνήσουν.
Έτσι, η οικογένεια τον τύλιξε και τον αποθήκευσε πίσω από τον καναπέ όπου και έμεινε για 27 ολόκληρα χρόνια μέχρι που ο πατέρας συνταξιοδοτήθηκε το 2003 και μιας που είχε ελεύθερο χρόνο αποφάσισε να ασχοληθεί με τη τέχνη και να ψάξει την ιστορία του πίνακα.
Ο 53χρονος Κολ Κόμπερ άρχισε να επικοινωνεί με οίκους δημοπρασιών, σχολές τέχνης και ειδήμονες, καλλιτέχνες μέχρι και διευθυντές Μουσείων στην Ιταλία. Μάλιστα, βρήκε τον Αντόνιο Φορτσελίνο έναν ιστορικό και διατηρητή τέχνης ο οποίος έμεινε άφωνος όταν παρατήρησε ότι είναι αυθεντικός.
"Υπέθετα ότι σίγουρα θα επρόκειτο για αντίγραφο", είπε χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι όταν επισκέφθηκε το σπίτι της οικογένειας δε πίστευε στα μάτια του.
"Αυτός ο πίνακας είναι πιο όμορφος από τους αντίστοιχους που βρίσκονται στη Ρώμη και τη Φλωρεντία", σημείωσε.
Μια επιστημονική ανάλυση του πίνακα απέδειξε πως όντως ο πίνακας είναι δημιούργημα του Μικελάντζελο και πως ο Αμερικανός δεν ήταν τελικά τρελός που ισχυριζόταν κάτι τέτοιο και είχε κινήσει γη και ουρανό να ρωτάει.
Ο πίνακας τώρα έχει μεταφερθεί σε ασφαλές μέρος ενώ υπολογίζεται ότι αξίζει γύρω στα 303 εκατ. δολάρια .
Μάλιστα σύμφωνα με τον Φορτσελίνο, το μαγευτικό ήταν ότι μετά από διάφορες επεξεργασίες του πίνακα είδαν ότι ο καλλιτέχνης συχνά άλλαζε τη γνώμη του καθώς δεν έχει ολοκληρώσει το δεξί γόνατο της Παναγίας.
Σύμφωνα με την έρευνα ο πίνακας χρονολογείται γύρω στο 1545 και ο ζωγράφος τον έφτιαξε για την Βιτόρια Κολόνα, ενώ αργότερα πέρασε στα χέρια δύο καθολικών ιερωμένων και μετά κατέληξε στα χέρια μιας Γερμανίδας βαρόνης ονόματι Βιλάνι.
Έπειτα ο πίνακας βρέθηκε στη οικογένεια Κόμπερ αφού η Βιλάνι τον άφησε κληρονομιά στην Γετρούδη Γιάνγκ.
Πηγη : news247.gr
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll