
Στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης είναι επίσης ένα δίκτυο ποδηλατοδρόμων, πεζοδρόμων που συνδέουν ζώνες πρασίνου, αρχαιολογικούς, πολιτιστικούς και εμπορικούς πόλους της πόλης.
Αυτό είναι ένα σχέδιο δεκαετίας με προτεραιότητες, το οποίο απαιτεί συνεννόηση και συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, όπως επίσης και διασφάλιση της συνολικής χρηματοδότησής του, είπε ο κ.Μαγκριώτης, επισημαίνοντας ότι «η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή έχουν σημαντικό έλλειμμα δημόσιων αναπτυξιακών υποδομών και αυτός είναι ο λόγος, που δεν μπόρεσε η περιφέρεια να δημιουργήσει ανασχέσεις στην οικονομική και κοινωνική υποχώρηση της τελευταίας δεκαπενταετίας».
Σύμφωνα με τον κ Μαγκριώτη η Θεσσαλονίκη και γενικότερα ο βορειοελλαδικός χώρος σε αντίθεση με το Λεκανοπέδιο, είναι κυρίως περιοχές της ιδιωτικής οικονομίας. Οι δημόσιες υποδομές ανάπτυξης (οδικοί άξονες, σιδηροδρομικό δίκτυο, αεροδρόμιο, λιμάνι) είναι ζωτικής σημασίας για μια περιοχή που πάντοτε το συγκριτικό της πλεονέκτημα ήταν η εξωστρέφεια. «Συνεπώς, πρόσθεσε, η συνδυασμένη ανάπτυξή τους είναι η απόλυτη προτεραιότητα. Αυτό είναι το δικό μας σχέδιο και με βάση αυτό εργαζόμαστε».
Ταυτόχρονα η πόλη, όπως και η περιαστική ζώνη, πρέπει να αποκτήσει μια βιώσιμη κινητικότητα για τους κατοίκους της και να γίνει λειτουργική και ελκυστική για τους επισκέπτες και τους επενδυτές.
aggelioforos
|