ΔΕΙΤΕ: Πόζες σε χιονισμένες επιφάνειες
Η ιταλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες και εξίσου αποκαλυπτικές φωτογραφίες από τις δοκιμές εξέλιξης -σε χιονισμένες μάλιστα επιφάνειες- του νέου τετρακίνητου δημιουργήματος της!
Το μεγάλο ενδιαφέρον των απανταχού οπαδών της ήταν αυτό που –κατά πάσα πιθανότητα- ώθησε τους ιθύνοντες της Ferrari ώστε να δώσουν στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες της εντυπωσιακής Four.
Με άλλα λόγια, του νέου και για πρώτη φορά στην ιστορία της διάσημης μάρκας τετρακίνητου οχήματος της, που σήμερα (και πιο συγκεκριμένα, στην προσεχή Έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου) έρχεται να αντικαταστήσει την 612 Scaglietti.
Θυμίζουμε πως πρόκειται για ένα ρηξικέλευθο από κάθε σκοπιά μοντέλο για τα δεδομένα της εταιρείας από το Μαρανέλο, καθώς δεν είναι μόνο το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Ferrari στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, αλλά συνάμα ένα μοντέλο που για πρώτη φορά στα χρονικά της Ferrari υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των shooting break μοντέλων.
Υπεύθυνος για το οπτικό αποτέλεσμα είναι ο γνωστός σχεδιαστικός οίκος Pininfarina, ο οποίος κατάφερε να συνδυάσει τις γνωστές αρχές της μάρκας, άμεσα συνδεδεμένες με το σπορτίφ ντιζάιν, με την πρακτικότητα, καθώς ναι μεν πρόκειται για ένα 3θυρο σπορ μοντέλο, ωστόσο δε για ένα… οικογενειακό όχημα για τέσσερις επιβάτες, με χώρο φόρτωσης που κυμαίνεται από 450 έως και 800 λίτρα.
Η νέα FF των 4.907 χλστ. είναι, όπως αναφέραμε και νωρίτερα, η πρώτη Ferrari παραγωγής με σύστημα τετρακίνησης, το οποίο φέρει την ονομασία 4RM. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα, το οποίο ζυγίζει 50% λιγότερο σε σχέση με εκείνο των «συμβατικών» συστημάτων τετρακίνησης, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην διασφάλιση μιας κορυφαίας για το είδος κατανομής των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες (47/53 εμπρός/πίσω). Από εκεί και πέρα, η νέα FF είναι εφοδιασμένη με την τελευταία γενιά των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων SCM3 της Ferrari, αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της μαγνητοροϊκής τεχνολογίας.
Την κίνηση εξασφαλίζει ένας ολοκαίνουργιος V12 κινητήρας 6.262 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό και ισχύ 660 ίππων στις 8.000 σ.α.λ., ο οποίος συνεργάζεται με ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δλ. καθώς και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα. Παρά το γεγονός ότι ο νέος V12 είναι πιο ισχυρός σε σχέση με εκείνον της Scaglietti (βλ. 540 ίπποι, 5,75 λίτρα), αποδεικνύεται πιο οικονομικός, αλλά και λιγότερο.. επιβαρυντικός για το περιβάλλον, εκλύοντας για κάθε ένα χιλιόμετρο κίνησης 360 έναντι… 470 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα.
Πηγή: 4troxoi.gr
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..
Το μεγάλο ενδιαφέρον των απανταχού οπαδών της ήταν αυτό που –κατά πάσα πιθανότητα- ώθησε τους ιθύνοντες της Ferrari ώστε να δώσουν στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες της εντυπωσιακής Four.
Με άλλα λόγια, του νέου και για πρώτη φορά στην ιστορία της διάσημης μάρκας τετρακίνητου οχήματος της, που σήμερα (και πιο συγκεκριμένα, στην προσεχή Έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου) έρχεται να αντικαταστήσει την 612 Scaglietti.
Θυμίζουμε πως πρόκειται για ένα ρηξικέλευθο από κάθε σκοπιά μοντέλο για τα δεδομένα της εταιρείας από το Μαρανέλο, καθώς δεν είναι μόνο το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Ferrari στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, αλλά συνάμα ένα μοντέλο που για πρώτη φορά στα χρονικά της Ferrari υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των shooting break μοντέλων.
Υπεύθυνος για το οπτικό αποτέλεσμα είναι ο γνωστός σχεδιαστικός οίκος Pininfarina, ο οποίος κατάφερε να συνδυάσει τις γνωστές αρχές της μάρκας, άμεσα συνδεδεμένες με το σπορτίφ ντιζάιν, με την πρακτικότητα, καθώς ναι μεν πρόκειται για ένα 3θυρο σπορ μοντέλο, ωστόσο δε για ένα… οικογενειακό όχημα για τέσσερις επιβάτες, με χώρο φόρτωσης που κυμαίνεται από 450 έως και 800 λίτρα.
Η νέα FF των 4.907 χλστ. είναι, όπως αναφέραμε και νωρίτερα, η πρώτη Ferrari παραγωγής με σύστημα τετρακίνησης, το οποίο φέρει την ονομασία 4RM. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα, το οποίο ζυγίζει 50% λιγότερο σε σχέση με εκείνο των «συμβατικών» συστημάτων τετρακίνησης, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην διασφάλιση μιας κορυφαίας για το είδος κατανομής των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες (47/53 εμπρός/πίσω). Από εκεί και πέρα, η νέα FF είναι εφοδιασμένη με την τελευταία γενιά των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων SCM3 της Ferrari, αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της μαγνητοροϊκής τεχνολογίας.
Την κίνηση εξασφαλίζει ένας ολοκαίνουργιος V12 κινητήρας 6.262 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό και ισχύ 660 ίππων στις 8.000 σ.α.λ., ο οποίος συνεργάζεται με ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δλ. καθώς και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα. Παρά το γεγονός ότι ο νέος V12 είναι πιο ισχυρός σε σχέση με εκείνον της Scaglietti (βλ. 540 ίπποι, 5,75 λίτρα), αποδεικνύεται πιο οικονομικός, αλλά και λιγότερο.. επιβαρυντικός για το περιβάλλον, εκλύοντας για κάθε ένα χιλιόμετρο κίνησης 360 έναντι… 470 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα.
Πηγή: 4troxoi.gr
|