Από τυχοδιώκτες έχει γεμίσει η αγορά
Εβδομαδιαίες έχουν γίνει πλέον οι δημοπρασίες κατεσχεμένων αυτοκινήτων από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας εξαιτίας της μικρής προσέλευσης των εμπόρων αλλά και της έλλειψης ρευστότητας...
Όπως μάλιστα αναφέρουν έμποροι αυτοκινήτων που συμμετέχουν στις δημοπρασίες κατεσχεμένων αυτοκινήτων, οι υψηλές τιμές εκκίνησης που εκποιούνται τα μικρά αυτοκίνητα πόλης απομακρύνουν τους συμμετέχοντες ενώ από την άλλη μεριά τα οχήματα με κινητήρες άνω των 1.800 κ.εκ. παραμένουν στα αζήτητα καθώς κανείς επαγγελματίας δεν τολμά να αποκτήσει ούτε ένα.
Ωστόσο, εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης που έχουν τα μικρά και φθηνά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πόλης, οι έμποροι καταφεύγουν συχνά στις δημοπρασίες για να αποκτήσουν μοντέλα τα οποία όμως δεν ξεπερνούν τις 3.000 ευρώ για να μπορέσουν να τα διαθέσουν στους καταναλωτές με κέρδος από 200 έως και 400 ευρώ.
Στην μεγάλη κατηγορία οχημάτων με κινητήρες άνω του 1,8 λίτρου οι έμποροι λειτουργούν μόνο ως μεσάζοντες με κέρδος από 1.000 έως 2.000 ευρώ και βέβαια χωρίς να αναλαμβάνουν κανένα ρίσκο που σημαίνει πρακτικά πως ο υποψήφιος αγοραστής έχει δώσει τουλάχιστον τα μισά χρήματα στον έμπορο ώστε να χτυπήσει κάποιο το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει.
Πάντως οι καταναλωτές που ρισκάρουν να δώσουν μεγάλες προκαταβολές για να αποκτήσουν κάποιο κατεσχεμένο θα πρέπει να γνωρίζουν πως η αγορά έχει γεμίσει από τυχοδιώκτες οι οποίοι όχι μόνο δεν συμμετέχουν σε δημοπρασίες, αλλά έχουν και βεβαρυμένο ποινικό μητρώο.
Πηγή: imerisia
Όπως μάλιστα αναφέρουν έμποροι αυτοκινήτων που συμμετέχουν στις δημοπρασίες κατεσχεμένων αυτοκινήτων, οι υψηλές τιμές εκκίνησης που εκποιούνται τα μικρά αυτοκίνητα πόλης απομακρύνουν τους συμμετέχοντες ενώ από την άλλη μεριά τα οχήματα με κινητήρες άνω των 1.800 κ.εκ. παραμένουν στα αζήτητα καθώς κανείς επαγγελματίας δεν τολμά να αποκτήσει ούτε ένα.
Ωστόσο, εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης που έχουν τα μικρά και φθηνά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πόλης, οι έμποροι καταφεύγουν συχνά στις δημοπρασίες για να αποκτήσουν μοντέλα τα οποία όμως δεν ξεπερνούν τις 3.000 ευρώ για να μπορέσουν να τα διαθέσουν στους καταναλωτές με κέρδος από 200 έως και 400 ευρώ.
Στην μεγάλη κατηγορία οχημάτων με κινητήρες άνω του 1,8 λίτρου οι έμποροι λειτουργούν μόνο ως μεσάζοντες με κέρδος από 1.000 έως 2.000 ευρώ και βέβαια χωρίς να αναλαμβάνουν κανένα ρίσκο που σημαίνει πρακτικά πως ο υποψήφιος αγοραστής έχει δώσει τουλάχιστον τα μισά χρήματα στον έμπορο ώστε να χτυπήσει κάποιο το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει.
Πάντως οι καταναλωτές που ρισκάρουν να δώσουν μεγάλες προκαταβολές για να αποκτήσουν κάποιο κατεσχεμένο θα πρέπει να γνωρίζουν πως η αγορά έχει γεμίσει από τυχοδιώκτες οι οποίοι όχι μόνο δεν συμμετέχουν σε δημοπρασίες, αλλά έχουν και βεβαρυμένο ποινικό μητρώο.
Πηγή: imerisia
|