"Caldo και Freddo γωνία"... Η νέα στήλη της frappedoupolis...

Ναι. Μετά από μήνες διαπραγματεύσεων, από μέρες γεμάτες αγωνία, από αντεγκλήσεις, από ναι και όχι, από πιέσεις, κι αφού αναγκάστηκα να ανακαλύψω, να γνωρίσω και ν' αγαπήσω το...




Ηρακλάκι που κρυβόταν μέσα μου πήρα κι εγώ ένα καλαμάκι και το 'ριξα στο Λευκό Πύργο, το μεγαλύτερο ποτήρι frappe του κόσμου....


Βέβαια εγώ είμαι εδώ για να γεμίσουμε το ποτήρι μας όχι με frappe αλλά με espresso, caldo προς το παρόν, αλλά άμα ανοίξει ο καιρός θα σας τον κάνω εγώ freddo. Θα μου πείτε ο caldo δεν πίνεται με καλαμάκι... ε και; Έχει κι αυτός το τρικάκι του. Το αυτάκι στο πλάι του ποτηριού. Χώρια που πίνεται και διπλός. Άμα πάτε να πείτε διπλό frappe, ελάτε να μου το πείτε... Αφού καταφέρετε να κατεβάσετε το στομάχι σας από το σβέρκο.

Όχι δεν είμαι αιρετικός του frappeδισμού (Nes φυλάξοι). Απλά στον espresso χρωστάω το ξεκόλλημά μου απ' το frappe κι επομένως την “εύρεση της υγειάς” μου. Έτσι, στο άσχετο, μια φορά που πήγα για καφέ
(make picture: κάποιο γραφικό καφέ σ΄ένα γραφικό πλακόστρωτο – τύπου inception χωρίς τη συνέχεια της σκηνής, εκεί που κάνει ένα γουουουους και γίνονται δεκάρικα... φλιτζάνια, τραπέζια, τέντες και τα πορτοκάλια στο μανάβικο της γωνίας κλείνει η παρένθεση... )

να τη, κοίταξα λίγο πιο κάτω στον κατάλογο, και χωρίς να το πολυσκεφτώ έδωσα την παραγγελία στο σερβιτόρο. Ή σερβιτόρα ήτανε, δεν μπορώ να θυμηθώ αυτή τη στιγμή.

Αυτός είναι και ο λόγος που αυτή τη γωνία της frappeδούπολης θα σας την κάνω espresso. Σαν μια άλλη ματιά. Θέμα συγκεκριμένο δε θα έχουμε. Ό,τι μου 'ρθει, άλλωστε εγώ έχω και το καρπούζι και το μαχαίρι τι θέτε τώρα;;; Εσείς απλά θα κοιτάτε λίγο πιο κάτω στη σελίδα σας και θα στε ένα κλικ μακριά μου.

Επιστρέφω δριμύτερος!!!

Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll