78% των Ελλήνων σήμερα γνωρίζουν τη δράση και τους στόχους της εκστρατείας «Η Μόδα Πολεμά τον Καρκίνο του Στήθους».Όπως τονίζει η οργάνωση «ΣΤΟΧΟΣ - ΠΡΟΛΗΨΗ, Πανελλήνια Εταιρεία Πρόληψης για τον Καρκίνο», οι πωλήσεις στη χώρα μας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, αναδεικνύοντας την ελληνική εκστρατεία ως μια από τις πιο επιτυχημένες παγκοσμίως.
Το σημαντικότερο όλων, όμως, είναι ότι...
παραμερίστηκε η προκατάληψη, που υπήρχε μέχρι τώρα σχετικά με την ασθένεια και την αντιμετώπισή της. Καταξιωμένοι Έλληνες και Ελληνίδες, από όλους τους χώρους φωτογραφήθηκαν φορώντας το t-shirt με σήμα το «Στόχο». Με τον τρόπο αυτό στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν έμπρακτα την εκστρατεία μετατρέποντας το t-shirt με σήμα το «Στόχο» σε ένα δυναμικό όχημα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του στήθους.
παραμερίστηκε η προκατάληψη, που υπήρχε μέχρι τώρα σχετικά με την ασθένεια και την αντιμετώπισή της. Καταξιωμένοι Έλληνες και Ελληνίδες, από όλους τους χώρους φωτογραφήθηκαν φορώντας το t-shirt με σήμα το «Στόχο». Με τον τρόπο αυτό στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν έμπρακτα την εκστρατεία μετατρέποντας το t-shirt με σήμα το «Στόχο» σε ένα δυναμικό όχημα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του στήθους.
Τα έσοδα των πωλήσεων από τα t-shirt και τα υπόλοιπα ρούχα της συλλογής με σήμα το «Στόχο» έχουν ξεπεράσει τα 900.000 ευρώ και έχουν διατεθεί σε κοινωφελή προγράμματα για την πρόληψη της ασθένειας του καρκίνου του στήθους.
|