Τις επιπτώσεις στη ναυτιλία από την πρωτοφανή καταστροφή που έπληξε την Ιαπωνία μετρούν, καθημερινά, οικονομικοί αναλυτές και παράγοντες της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, βραχυπρόθεσμα κάθε μεταφορική δραστηριότητα προς τη χώρα του...
«Ανατέλλοντος Ηλίου» θα διακοπεί. Όμως, οι ίδιοι κύκλοι εκτιμούν ότι μεσοπρόθεσμα η μεταφορική ζήτηση θα αυξηθεί, καθώς η χώρα θα μπει σε τροχιά ανοικοδόμησης.
Μέσα στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται, η ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία, που είναι η πρώτη δύναμη στον κόσμο, με τα περισσότερα και σύγχρονα πλοία, θα λάβει και το μεγαλύτερο μερίδιο. Από τη μεταφορά πρώτων υλών για
την ανοικοδόμηση της Ιαπωνίας, τη μεταφορά πετρελαίου και υγραερίου, αλλά και των υλικών που απαιτούνται μέσω πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σε κλίμα παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες πλοιοκτήτες, σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές τους, βρίσκονται παρόντες στη θάλασσα με σύγχρονους στόλους και είναι έτοιμοι να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.
Οι Έλληνες έχουν με την Ιαπωνία πολύ δυνατές οικονομικές σχέσεις, που θεωρούνται και είναι παραδοσιακές, αφού έχουν χτίσει εκατοντάδες πλοία, ενώ συνεχίζουν. Μεταξύ των Ελλήνων εφοπλιστών που έχουν στενές σχέσεις με την Ιαπωνία, βρίσκουμε τους: καπετάν Παναγιώτη Τσάκο, Βίκτωρα Ρέστη, Χάρη Βαφειά, Μιχάλη και Γιάννη Χανδρή, Γιώργο Προκοπίου, τους αδελφούς Μαρτίνους, τον Γιώργο Οικονόμου, τον Γιάννη Αγγελικούση, τον Όμιλο Ωνάση, τον Πέτρο Παππά και τον Όμιλο Ιγγλέση.
moutzis
|