H διευθύντρια διαφήμισης στο Facebook, Carolyn Everson, αναφέρει ότι η διαφήμισημπορεί να επεκταθεί, μέσω προτάσεων από peer to peer χρήστες και από τις εμπειρίες των φίλων στο Facebook. Το κοινωνικό δίκτυο προσπαθεί να συνεργαστεί με τις...
κορυφαίες εμπορικές εταιρείες για να εκμεταλλευτεί τις εμπειρίες αυτές. Όπως η ίδια λέει στο κοινό, το "ιερό δισκοπότηρο της διαφήμισης είναι οι συστάσεις". Το Like, φυσικά, είναι μια τεράστια ευκαιρία για το Facebook, όταν πρόκειται για διαφήμιση. Η Everson δηλώνει ότι γίνονται 50 εκατομμύρια Likes καθημερινά σε σελίδες στο Facebook, ενώ τα Likes έξω από αυτό ανέρχονται στο ένα δισεκατομμύριο ημερησίως.
Στη συνέχεια, η κα Everson αναφέρει ότι ο ιδρυτής και CEO, Mark Zuckerberg, σκέφτεται ότι η διαφήμιση πρέπει να είναι τόσο διαδεδομένη όπως είναι η δημοσίευση μιας ενημέρωσης ή η ανάρτηση μιας φωτογραφίας. Το Facebook ξεκίνησε πρόσφατα μια νέα υπηρεσία με όνομα Sponsored Stories, η οποία μετατρέπει τις ενημερώσεις κατάστασης, τα Likes, και τα check-ins σε διαφήμιση για μια εταιρεία. Σύμφωνα με την Everson, οι πιο προοδευτικές εταιρείες αρχίζουν να υιοθετήσουν αυτή τη μορφή διαφήμισης, αλλά οι κλασικές διαφημίσεις προβολής εξακολουθούν να κυριαρχούν στο δίκτυο. "Βρισκόμαστε μόλις στο 1% της ανάπτυξης διαφήμισης των προϊόντων μας" λέει η Everson. Αυτή είναι μια εντυπωσιακή προοπτική, καθώς είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι μια εταιρεία που κερδίζει δισεκατομμύρια από τη διαφήμιση θεωρεί ότι έχει φτάσει σε ένα τόσο μικρό ποσοστό της αγοράς.
|