Κυνηγά τίγρεις και κολυμπά σε ποταμούς με πολικές θερμοκρασίες ωστόσο ο Βλαντίμιρ Πούτιν τα βρήκε δύσκολα προσπαθώντας να βάλει μπροστά ένα Lada. Για την ακρίβεια το έβαλε μπροστά με την... πέμπτη όπως δείχνει σχετικό βίντεο....
Βίντεο από το περιστατικό δείχνει τον κ. Πούτιν να προσπαθεί και να προσπαθεί να βάλει μπροστά το καινούριο Lada Granta, αλλά να μην τα καταφέρνει. Ρεπόρτερ που βρέθηκαν στο σημείο ανέφεραν επίσης ότι την ίδια "επιτυχία" είχε και όταν προσπάθησε να ανοίξει το πορτ μπαγκάζ και ότι χρειάστηκαν δύο υπάλληλοι του εργοστασίου για να το καταφέρει.
Ο ρώσος πρωθυπουργός δικαιολογήθηκε ότι είχε πρόβλημα να ξεκινήσει το αυτοκίνητο γιατί πάτησε πολύ δυνατά το γκάζι καθώς - όπως είπε - δεν ήξερε ότι ήταν εφοδιασμένο με ηλεκτρονικό επιταχυντή και ότι χρειαζόταν απλώς μια μαλακή ώθηση. Πάντως δήλωσε ότι πρόκειται για "καλό αυτοκίνητο".
Σημειώνεται ότι το καινούριο όχημα περιμένουν εκατομμύρια Ρώσοι, καθώς θα στοιχίζει λιγότερο από 5.000 λίρες όταν βγει στην αγορά. Θα είναι το "αυτοκίνητο του λαού", κατά το πρότυπο του VW στη Γερμανία.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..
Ο 58χρονος πρωθυπουργός της Ρωσίας θέλησε να δώσει μία ώθηση στην εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία, χρησιμοποιώντας τη "λάμψη" του, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο.
Βίντεο από το περιστατικό δείχνει τον κ. Πούτιν να προσπαθεί και να προσπαθεί να βάλει μπροστά το καινούριο Lada Granta, αλλά να μην τα καταφέρνει. Ρεπόρτερ που βρέθηκαν στο σημείο ανέφεραν επίσης ότι την ίδια "επιτυχία" είχε και όταν προσπάθησε να ανοίξει το πορτ μπαγκάζ και ότι χρειάστηκαν δύο υπάλληλοι του εργοστασίου για να το καταφέρει.
Ο ρώσος πρωθυπουργός δικαιολογήθηκε ότι είχε πρόβλημα να ξεκινήσει το αυτοκίνητο γιατί πάτησε πολύ δυνατά το γκάζι καθώς - όπως είπε - δεν ήξερε ότι ήταν εφοδιασμένο με ηλεκτρονικό επιταχυντή και ότι χρειαζόταν απλώς μια μαλακή ώθηση. Πάντως δήλωσε ότι πρόκειται για "καλό αυτοκίνητο".
Σημειώνεται ότι το καινούριο όχημα περιμένουν εκατομμύρια Ρώσοι, καθώς θα στοιχίζει λιγότερο από 5.000 λίρες όταν βγει στην αγορά. Θα είναι το "αυτοκίνητο του λαού", κατά το πρότυπο του VW στη Γερμανία.
|