Ξεκίνησε καμπάνια για να βρει τον άντρα που τις είπε πριν από 40 χρόνια ότι την αγαπά!



Μια γυναίκα 72 ετών, από την Μεγάλη Βρετανία, ξεκίνησε μια καμπάνια με σκοπό να βρει έναν άγνωστο άντρα που τις είπε πριν από 40 χρόνια ότι την αγαπά!
Η κυρία...



Regina Bradley συνάντησε τον άγνωστο άντρα με καταγωγή από την Ουαλία στο αεροδρόμιο Gatwick το 1968. Έδωσαν ραντεβού με σκοπό να βρεθούν λίγο αργότερα στο London's Piccadilly Circus αλλά η κυρία άργησε να πάει στην συνάντηση και έτσι δεν βρέθηκαν ποτέ.

Η κυρία Regina Bradley, από την περιοχή Llangollen, λίγο μετά παντρεύτηκε όπου και απέκτησε δυο παιδιά αλλά δεν ξέχασε ποτέ τον μελαχρινό όμορφο άντρα από την Ουαλία.

«Ήταν ο πρώτος άντρας που...

μου είπε πως με αγαπά και αυτό το κράτησα μαζί μου 40 χρόνια. Οι φίλοι μου λένε πως είμαι ανόητη αλλά εγώ θέλω να τον βρω όσο ακόμη υπάρχει καιρός,» είπε η κυρία Regina Bradley.

Τώρα πια ως διαζευγμένη γυναίκα ξοδεύει αρκετά μεγάλα χρηματικά ποσά σε διαφημιστικές καταχωρήσεις αλλά και σε ταξίδια στην Ουαλία με σκοπό να βρει τον άγνωστο άντρα χωρίς ακόμη θετικό αποτέλεσμα.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll