Δεν τα βγάζουν πέρα οι καταστηματάρχες..


ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Απογοητευτική είναι η κατάσταση για τον εμπορικό κόσμο της Ελλάδας, αφού οι προσδοκίες των εμπόρων για να αυξήσουν τους τζίρους τους μήνες των...



εκπτώσεων (Ιούλιος και Αύγουστος) του 2011 δεν ευδοκίμησαν,με αποτέλεσμα να αναμένονται και πολλά νέα λουκέτα από φθινόπωρο. Η δραματική κατάσταση δεν αφορά μόνο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αλλά και τις μικρότερες πόλεις καθώς και άλλες χώρες του εξωτερικού, όπως στην Ιταλία καθώς η κρίση εξαπλώνεται σε όλον τον κόσμο. Βέβαια, το μεγαλύτερο χτύπημα δέχτηκαν τα μεμονωμένα καταστήματα, ενώ τα εμπορικά κέντρα και τα πολυκαταστήματα φαίνεται ότι αντέχουν περισσότερο στον κρίση, εμφανίζοντας πολύ μικρότερες απώλειες. Συνολικά, ο τζίρος τις πρώτες ημέρες των θερινών εκπτώσεων μειώθηκε κατά 25% σε σχέση με πέρυσι, νούμερο αποτελεί τη μεγαλύτερη της τελευταίας τριετίας, όπως προκύπτει από τα πρώτα στοιχεία δειγματοληπτικών ερευνών των Εμπορικών Συλλόγων όλης της χώρας, που συγκέντρωσε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ). Μάλιστα υπάρχουν εμπορικοί σύλλογοι που αναφέρουν πτώση του τζίρου μέχρι και 60%.

Οσον αφορά τα πολυκαταστήματα εμφάνισαν και αυτά μείωση πωλήσεων κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων αλλά πολύ μικρότερη σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά, αφού ανέρχεται σε επίπεδα -7%-10%. Οπως ανέφερε ο κ. Κ. Λαμπρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Αττικά Πολυκαταστήματα που διαχειρίζεται τα Attica, «τα πολυκαταστήματα έχουν επηρεαστεί σε πολύ μικρότερο βαθμό (σσ. πτώση 5-10%) από τα μεμονωμένα και συνοικιακά καταστήματα, τα οποία έχουν υποστεί μείωση της τάξης του 25% κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, ενώ η απογοητευτική κατάσταση συνολικά για την αγορά αναμένεται να συνεχιστεί και το 2012».

Το Attica στο κέντρο της Αθήνας σημείωσε μείωση πωλήσεων 110% τον Ιούλιο και -5% τον Αύγουστο, ενώ το Attica στο Golden Hall κινήθηκε στα περυσινά επίπεδα τον Ιούλιο και αυξητικά κατά 4% τον Αύγουστο.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll