Πολλοί από εμάς αναρωτιόμαστε όταν βάζουμε βενζίνη, γιατί δεν ανεβαίνει στο επιθυμητό σημείο ο δείκτης… Άλλοι πάλι παρατηρούμε το φαινόμενο η βενζίνη να εξαντλείται σε λιγότερο χρονικό διάστημα απ’ ό,τι συνήθως…
Ας εξετάσουμε προσεκτικά τα παλιά κόλπα των πρατηριούχων, αλλά και ένα νεοφερμένο, προκειμένου να μη βάζουν στον πελάτη τη βενζίνη που αντιστοιχεί στο χρηματικό αντίτιμο αυτού…
Τηλεχειρισμός. Τοποθετούν έναν ειδικό μηχανισμό στην αντλία που τους επιτρέπει να «μαγειρεύουν» με τηλεχειριστήριο το τελικό ποσό.
Αντλίες με ειδικά τσιπ. Βάζουν ειδικά τσιπ στην πλακέτα της αντλίας, ώστε να γράφει παραπάνω. Η μέθοδος γνωστή και ήδη έχουν υπάρξει συλλήψεις από τις αστυνομικές αρχές.
Θέρμανση. Το κόλπο εδώ είναι η αύξηση της θερμοκρασίας (άρα και η αύξηση του όγκου) του καυσίμου μέσα στη δεξαμενή με μια ειδική «σερπαντίνα ζεστού νερού». Έτσι, αμέσως μετά την είσοδό του στο ρεζερβουάρ, ο δείκτης της βενζίνης ανεβαίνει πολύ, για να υποχωρήσει λίγα λεπτά μετά.
Πρόσμειξη με αιθανόλη. Είναι η νέα «μόδα» στα πρατήρια βενζίνης και ήδη αρκετά διαδεδομένη, αφού η αιθανόλη, που χρησιμοποιείται στη βιομηχανία χημικών και χρωμάτων, δε φορολογείται με ειδικό φόρο κατανάλωσης (ΕΦΚ). Επομένως, το κόστος για τους πρατηριούχους είναι ιδιαιτέρως χαμηλό. Έτσι ο οδηγός πληρώνει βενζίνη, αλλά αγοράζει ένα μείγμα με αιθανόλη, που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και ζημιές στον κινητήρα, εφόσον γίνει σε υψηλό ποσοστό.
Για όλους τους προαναφερόμενους λόγους να προσέχετε που βάζετε βενζίνη…
|