Μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες η Formula 1 επιστρέφει στην ενεργό δράση με τον πρώτο αγώνα που θα διεξαχθεί στην πίστα του Αλμπερτ Παρκ, στην Μελβούρνη (16-18 Μαρτίου). Ο επικείμενος αγώνας αποτελεί την απαρχή μιας περιπέτειας 20 GP που αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά από...
οκτώ σχεδόν μήνες, στα μέσα Νοεμβρίου, στη Βραζιλία. Στο μεταξύ η F1 θα έχει φιλοξενηθεί σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, φέρνοντας το εντυπωσιακό αυτό άθλημα κοντά σε αρκετές χώρες.
Η πίστα του Αλμπερτ Παρκ περιλαμβάνει μια διαδρομή 5.303 χιλιομέτρων και χρησιμοποιείται ως δημόσιος δρόμους γύρω από την ομώνυμη λίμνη, η οποία βρίσκεται νότια του Οικονομικού κέντρου της Μελβούρνης. Κάποια τμήματα της πίστας αναδομήθηκαν το 1996 με την είσοδο του αγώνα στην Formula 1 ενώ πέρυσι έγιναν μικρές αλλαγές για λόγους ασφαλείας.
Φέτος, σύμφωνα με απόφαση της FIA, θα υπάρξει διπλό σύστημα DRS με όμως σημείο αναφοράς. Αυτό θα βρίσκεται πριν από τη στροφή 14 της πίστας με την πρώτη ζώνη DRS να περιλαμβάνει τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμούς (όπως πέρυσι) και τη δεύτερη στη μικρότερη ευθεία μεταξύ των στροφών δύο και τρία, αντίστοιχα. Ο αγώνας περιλαμβάνει 58 γύρους (ήτοι 307,574 χιλιόμετρα).
Η πίστα περιλαμβάνει 16 στροφές εκ των οποίων 10 δεξιές και έξι αριστερές. Επίσης, πλην της μεγάλης ευθείας στη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού αποτελείται από πολλές μικρότερες ευθείες. Η τελική που μπορεί να πιάσει το μονοθέσιο ξεπερνάει τα 300 χ.α.ω. με τη μέση ωριαία να φτάνει στα 225 χ.α.ω. (156 χ.α.ω. στη στροφή) Οι πιλότοι θα χρειαστεί να κάνουν περισσότερες από 3.500 αλλαγές ταχυτήτων κάτι που αυτομάτως σημαίνει 60 ανά γύρο.
Το ρεκόρ πίστας ανήκει από το 2004 στον Μίκαελ Σουμάχερ με χρόνο 1:14.125. Περυσινός νικητής του αγώνα ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ που κέρδισε και την πολ-ποζίσιον. Από εδώ ο νεαρός Γερμανός πιλότος ξεκίνησε το ασύλληπτο σερί του που τον οδήγησε στην κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου τίτλου.
Για τον επερχόμενο αγώνα η Pirelli έχει επιλέξει τη μεσαία και μαλακή γόμα στα ελαστικά της. Σε ό,τι αφορά στον καιρό, είναι ένας παράγοντας που προβληματίζει τις ομάδες (σε συνδυασμό με τα ελαστικά) καθώς υπάρχουν προβλέψεις για καταιγίδες κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
naftemporiki.gr
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..
οκτώ σχεδόν μήνες, στα μέσα Νοεμβρίου, στη Βραζιλία. Στο μεταξύ η F1 θα έχει φιλοξενηθεί σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, φέρνοντας το εντυπωσιακό αυτό άθλημα κοντά σε αρκετές χώρες.
Η πίστα του Αλμπερτ Παρκ περιλαμβάνει μια διαδρομή 5.303 χιλιομέτρων και χρησιμοποιείται ως δημόσιος δρόμους γύρω από την ομώνυμη λίμνη, η οποία βρίσκεται νότια του Οικονομικού κέντρου της Μελβούρνης. Κάποια τμήματα της πίστας αναδομήθηκαν το 1996 με την είσοδο του αγώνα στην Formula 1 ενώ πέρυσι έγιναν μικρές αλλαγές για λόγους ασφαλείας.
Φέτος, σύμφωνα με απόφαση της FIA, θα υπάρξει διπλό σύστημα DRS με όμως σημείο αναφοράς. Αυτό θα βρίσκεται πριν από τη στροφή 14 της πίστας με την πρώτη ζώνη DRS να περιλαμβάνει τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμούς (όπως πέρυσι) και τη δεύτερη στη μικρότερη ευθεία μεταξύ των στροφών δύο και τρία, αντίστοιχα. Ο αγώνας περιλαμβάνει 58 γύρους (ήτοι 307,574 χιλιόμετρα).
Η πίστα περιλαμβάνει 16 στροφές εκ των οποίων 10 δεξιές και έξι αριστερές. Επίσης, πλην της μεγάλης ευθείας στη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού αποτελείται από πολλές μικρότερες ευθείες. Η τελική που μπορεί να πιάσει το μονοθέσιο ξεπερνάει τα 300 χ.α.ω. με τη μέση ωριαία να φτάνει στα 225 χ.α.ω. (156 χ.α.ω. στη στροφή) Οι πιλότοι θα χρειαστεί να κάνουν περισσότερες από 3.500 αλλαγές ταχυτήτων κάτι που αυτομάτως σημαίνει 60 ανά γύρο.
Το ρεκόρ πίστας ανήκει από το 2004 στον Μίκαελ Σουμάχερ με χρόνο 1:14.125. Περυσινός νικητής του αγώνα ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ που κέρδισε και την πολ-ποζίσιον. Από εδώ ο νεαρός Γερμανός πιλότος ξεκίνησε το ασύλληπτο σερί του που τον οδήγησε στην κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου τίτλου.
Για τον επερχόμενο αγώνα η Pirelli έχει επιλέξει τη μεσαία και μαλακή γόμα στα ελαστικά της. Σε ό,τι αφορά στον καιρό, είναι ένας παράγοντας που προβληματίζει τις ομάδες (σε συνδυασμό με τα ελαστικά) καθώς υπάρχουν προβλέψεις για καταιγίδες κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
naftemporiki.gr
|