Δείτε τρία από τα δεκαέξι μοντέλα που πήρε η Καλών Τεχνών

Περίπου εκατό νέοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τις 16 θέσεις των γυμνών μοντέλων που ζητούσε η Σχολή καλών Τεχνών, με σύμβαση έργου πέντε μηνών και μισθό 1.000 ευρώ. Αν κανείς περιμένει να δει ανθρώπους χωρίς μόρφωση ή επαγγελματικά εφόδια, πέφτει έξω. Πρόκειται κυρίως για νέους πτυχιούχους, κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών οι οποίοι αποφάσισαν να αναλάβουν τη δουλειά αυτή με βασικό κίνητρο το μισθό...
όπως γράφει το protothema.gr που μίλησε και με τρία από τα νέα μοντέλα. 

Οι άνθρωποι που εκδήλωσαν  ενδιαφέρον για τις θέσεις αυτές είναι μεταξύ άλλων μαθηματικοί, ηθοποιοί, σκηνοθέτες, αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί. «Ήταν κάτι τελείως πρωτόγνωρο για εμάς. Μέσα σε μια μόνο ημέρα συγκεντρώσαμε περίπου εξήντα βιογραφικά παιδιών με σπουδές, με μεταπτυχιακά, με διδακτορικά. Παρόλο που η προθεσμία για την κατάθεση των βιογραφικών έληξε την Πέμπτη υπήρχαν ακόμα παιδιά που έπαιρναν τηλέφωνο και ρωτούσαν εάν μπορούν να υποβάλλουν μια συμπληρωματική αίτηση», εξηγεί ο αντιπρύτανης της Σχολής Πάνος Χαραλάμπους.

Δήμος Μαμαλούδης




Είμαι 29 χρονών και είναι η πέμπτη ημέρα που έρχομαι στη Σχολή για να ποζάρω. Είναι κάτι πολύ δύσκολο και ιδιαίτερα όταν έχεις μεγαλώσει με ένα συγκεκριμένο τρόπο σκέψης που τέτοια θέματα θεωρούνται ταμπού θέλει μεγάλο θάρρος, ειδικά για εμένα που δεν έχω και καλή εικόνα για τον εαυτό μου. Ωστόσο ο λόγος που το κάνω, είναι γιατί έχω οικονομική ανάγκη. Τα χρήματα που δίνει η Σχολή είναι πάρα πολύ καλά και νιώθω ότι προσφέρω κάτι στους φοιτητές που είχαν πάνω από ένα χρόνο να έχουν κάποιο μοντέλο. Όταν βλέπεις τα μάτια όλων να είναι επάνω σου και να δημιουργούν μέσα από εσένα, τότε νιώθεις καλύτερα, νιώθεις ότι προσφέρεις. Εδώ δεν ήρθα για να σε κρίνουν αλλά για να βοηθήσω τον εαυτό μου και τους φοιτητές. Το βασικό μου επάγγελμα είναι σκηνοθέτης και ηθοποιός αλλά δυστυχώς όταν υπάρχει κρίση το πρώτο πράγμα που θα σκεφτεί ο οποιοσδήποτε να κόψει θα είναι η διασκέδαση. Κατ επέκταση ο κόσμος δεν θα πάει εύκολα θέατρο άρα και εμείς βρισκόμαστε αυτομάτως σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση.

Κατσιναβάκη Αναστασία



Είμαι ηθοποιός και αυτή τη στιγμή εργάζομαι σε ένα θέατρο. Ο λόγος που επέλεξα να κάνω κάτι τέτοιο είναι πάρα πολύ απλός, το χρηματικό πόσο ήταν πάρα πολύ καλό. Πλέον αυτό θα αποτελέσει και τα βασικό μου εισόδημα. Διάβασα για την αγγελία σε μια ιστοσελίδα και επειδή δεν τα βγάζουμε πέρα αποφάσισα να υποβάλλω και εγώ το βιογραφικό μου με την ελπίδα ότι θα με καλούσαν. Πράγματι με πήραν την προηγούμενη Δευτέρα και εδώ και πέντε μέρες τα πρωινά μου βρίσκομαι εδώ. Μπορεί για μερικούς να φαίνεται απλό, αλλά η ακινησία είναι δύσκολη, ταυτόχρονα όμως για εμένα αποτελεί και μια άσκηση. Είναι η πρώτη φορά που ποζάρω γυμνή και μπορώ να πω ότι η αρχική ψυχρολουσία έχει αρχίσει και σιγά- σιγά να φεύγει. Ευτυχώς οι φοιτητές και οι καθηγητές με βοήθησαν πολύ, αλλά το να σε κοιτούν επίμονα όπως και να το πει κανείς, είναι δύσκολο. Ωστόσο πρόκειται για ένα πολύ προφυλαγμένο περιβάλλον και οι φοιτητές το αγαπούν αυτό που κάνουν και έχουν την ικανότητα να το χειριστούν με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο.

Έλλη Δημοπούλου




Έχω τελειώσει τη σχολή εφαρμοσμένων μαθηματικών του Πολυτεχνείου αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου η τέχνη ήταν πάντα κάτι που με συγκινούσε. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ η φωτογραφία και η ζωγραφική και αυτός ήταν και ένας λόγος που πήγα και κατέθεσα το βιογραφικό μου. Είδα την αγγελία σχετικά με τα μοντέλα που ζητούσε η Σχολή και εκτός από το χρηματικό κίνητρο για εμένα υπήρχε και το εικαστικό κίνητρο. Πραγματικά τα 1000 ευρώ είναι κάτι που προσέλκυσε αρκετό κόσμο. Απλά να σημειωθεί ότι πρόκειται για το μεικτό ποσό, όχι το καθαρό Ωστόσο για τις ημέρες μας αυτά τα χρήματα είναι πολύ καλά. Έχω πάρει το πτυχίο μου εδώ και κάποιους μήνες και θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που κατάφερα και βρήκα ένα παιδάκι να του κάνω ιδιαίτερα, αλλά όπως είναι λογικό τα χρήματα που κερδίζω δε φτάνουν ούτε για να καλύψω τις βασικές μου ανάγκες.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll