Θεωρία της σχετικότητας


Νέο άρθρο απο τον freddo k caldo
"...εδω και μερες ειχα υποσχεθει σ εμενα κυριως, να κατσω να γραψω. Ειχα καιρο να το κανω. Αλλα δε γινεται να βαλω τον κωλο μου κατω και να προσπαθησω να εχω τις σκεψεις μου σε σειρα αν δεν εχω κατι να πω.

Σημερα γραφω οχι μονο για να μιλησω στον εναν εστω αναγνωστη, αλλα και σ εμενα. Ξερετε καμια φορα η σκεψη ειναι σα λιστα super market...Σημειωνεις στο χαρτι τι ακριβως χρειαζεσαι για να μην το ξεχασεις, και καμια φορα τα βαζεις και με τη σωστη σειρα, οπως θα τα βρεις στα ραφια.

Εχω θεμα... 

Οχι αυτο που παει ο αλλος στο γιατρο.. Ελεγα θα εγραφα κατι πριν τις πρωτες εκλογες, μετα το αφησα, υστερα μετα τις εκλογες ειπα να μοιραστω ενα σχολιο, τωρα κοντευουμε στις επομενες κι ακομα τα πληκτρα πατιουνται δυσκολα.
Απο που θα πρεπε ν αρχισω; Οπως λεει και η Ηλεκτρα στον Ευρυπιδη "ποια κατηγορια, να διαλεξω πρωτη να ξεστομισω; Ποια στο τελος να πω; Και ποια λογια μου να βαλω στη μεση;"

Το μυαλο μου λειτουργει σε ζαπινγκ mode. Εχω πιει ενα εσπρεσσο που χει κανει το στομαχι μου κομπο, κι εχω δει το βιντεο με τον Κασιδιαρη να ποτιζει συΡΙΖΕΣ και να κλαδευει ΚουΚουναριΕς... 

Οπως η Κανελλη λοιπον ακομη δεν καταλαβα τι μου χει συμβει.. 
Εστειλα μηνυμα σε αγαπημενο φιλο και μου λεει "καλα την εκανε την κα.... νελλη", του λεω "τι λες;;" μου λεει "σοβαρα μιλας; Ναι ρε.. Αφου τον προκαλεσαν".. 

Οπως λεμε στο θεατρο "μεγαλη παυση".. 
 Ξαναπαιζω το βιντεο.. Τον προκαλεσαν.. Και παλι λεω σηκωσε χερι ρε συ, δε γινεται αυτο.. Εγω αν χτυπησω ανθρωπο πρωτα ποναει η παλαμη μου και μετα ο αλλος, ΠΩΣ;;; Κι ομως, υπαρχει μια φωνη (απ' τις πολλες) μεσα μου που λεει... Ναι τον προκαλεσαν... Δεν εγινε και τιποτα..
Μπορει να μου συνεβαινε κι εμενα

Κι εδω αρχιζω και χανω τη μπαλα.. Γιατι εγω παιδια ταραζομαι οταν βλεπω καποιον να χτυπαει καποιον αλλο.. 

Δεν ξερω ισως καποιοι το χουν συνηθισει, και δε τους κανει εντυπωση.. Αλλα εμενα μου κανει, ισως γιατι δε θελω οι ανθρωποι να λυνουν ετσι τις διαφορες τους..  
Και παλι ομως η βια ειναι στο dna μας.. Υπο αλλες συνθηκες θα λεγαμε "ανθρωπινο ειναι.. Ακραιο αλλα ανθρωπινο"

Κι εδω αλλαζω σελιδα.. Και θυμαμαι την εκπομπη Πρωταγωνιστες, τη σχετικη με το ανερχομενο φαινομενο ΧΑ.. Κι εκει θυμαμαι να λεγονται πραγματα "ανθρωπινα.. Ακραια αλλα ανθρωπινα". 

Προφανως, αφου το ηδη υπαρχον συστημα επι 30 χρονια τα εκανε ετσι, ωστε σημερα ν ακουμε και να βλεπουμε πραγματα "ανθρωπινα".. Που μια φωνη μεσα μας να λεει οχι και μια αλλη να λεει ναι.. Που ακραιες ισως λυσεις να γινονται ρεαλιστικα, επικινδυνα λογικες.. Αρα ολα ειναι.. Σχετικα.. 

 Καθημερινα σχετιζουμε πραγματα με αλλα.. Σχετιζουμε το προσωπο της φωτογραφιας με το χρωμα στο φοντο.. Αναλογως με τη σειρα που μαθαινουμε της πληροφοριες, αναλογως με το ποσα και τι εχουμε ακουσει, αναλογως με το ποσο γεματο ειναι το πορτοφολι μας, αναλογως με το ποια εφημεριδα διαβασαμε, ποιο καναλι εχουμε στο 4 και ποιο στο 5..

Σε ολο αυτο ομως, πρεπει να σχετισουμε και τον εαυτο μας..  

Κι εδω μαγκες μου και γοργονες αρχιζουν τα δυσκολα.. Που βαζει ο καθεις τον εαυτουλη του;; Οταν στις 17 θα ριξω ψηφο, θα σχετιστω με τις σφαλιαρες του Ηλια; Με τα "φασισταρια" της αλλης της Κανελλη; Με το "τερμα το αλλα λεμε πριν τις εκλογες και αλλα κανουμε μετα ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΜΕ!" του Ευαγγελου; Με το "εγω δεν ψηφισα μνημονιο αλλα την αλλαγη του μνημονιου" του Αριστερου Εξτρεμ της πολιτικης μας και συνονοματου με αυτου της Εθνικης Σαμαρα; Κ.ο.καθεξης για τους υπολοιπους.. 

Ειναι ανευθυνοτητα να μην πας να ψηφισεις, ειναι ανευθυνοτητα να ψηφισεις λευκο, ειναι γελοιο να ψηφισεις κατι αλλα να "διαλεγεις" μονο ο, τι σε συμφερει απ αυτο.. Οχι στις 17 του μηνα πρεπει να παρουμε το πακετο πια, κι αν θελετε και την ευθυνη του ο καθενας, αλλα πακετο. Δε λεω ν αλλαξει τη ζωη του ο καθενας, δεν θα κανω λογο για τη γυναικα του Καισαρα, αλλα τουλαχιστον να σταματησουμε αυτο το θεατρο του "για μενα ετσι ειναι" και να το φωναξουμε ο καθενας δυνατα "ΝΑΙ για ΜΕΝΑ... 

ΕΤΣΙ - ΕΙΝΑΙ", αυτο θελω... Θελω δραχμη, θελω μνημονιο, θελω "αντε ρε φασισταριο", "θελω σφαλιαρες"..
Αλλα.. Χωρις το c2 το E=m δεν στεκεται. Να βαλουμε και τον εαυτο μας στην εξισωση.. 
Τι θα γινει οταν μπει στη δικια μου τσεπη δραχμη, οταν κοπει ο δικος μου μισθος απ το μνημονιο, οταν πουν εμενα "φασισταριο", οταν σηκωσουν χερι σ' εμενα.. 

Αντεχουμε κοριτσια και αγορια; Εγω φροντιζω ν αμφιβαλλω.. Εσεις;

Δ. 

 Υ.Γ.: ολοι βλεπουν Ρωσια, Πολωνια να περνανε απ τον ομιλο.. Μην την εχετε ξεγραμμενη την Εθνικη..

freddo k caldo
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll