Πέντε στυλ ξυρίσματος και η ερμηνεία τους (pics)


Μην ψάξετε άδικα για το κατάλληλο ξύρισμα που πρέπει να κάνετε για να πείτε αυτά που θέλετε σε αυτούς που σας βλέπουν…


Στις παρακάτω γραμμές δεν πρόκειται να βρείτε ούτε μια επιεική λέξη για τα στυλ που παρουσιάζονται…


Το Μούσι Τι νομίζεις ότι «λέει» για εσένα Εμμ, στον ελεύθερο μου χρόνο γράφω βιβλία και αυτή τη στιγμή συγγράφω τέσσερις νουβέλες και κανά δύο σενάρια, έτσι, επειδή δεν μπορώ να συγκρατήσω τη δημιουργικότητα μου. Μου αρέσει να περνάω την ώρα μου διαβάζοντας 800σέλιδα βιβλία με ακατανόητους τίτλους, καθισμένος στην καρό πολυθρόνα μου, γιατί απλά μου αρέσει το διάβασμα. Ναι. Έτσι είμαι εγώ. Τι «λέει» στην πραγματικότητα

1) Έμεινα παρθένος μέχρι τα 27 και σκέφτηκα ότι αν αφήσω μούσι, θα με πάρουν οι γκόμενες στα σοβαρά.

 2) Όχι, δεν είναι αυτό που είπες εξυπνάκια, είναι ακριβώς το αντίθετο: Κουράστηκα πια να πηγαίνω με άλλη κάθε βράδυ. Σε μια προσπάθεια μου να δω πόσο γελοίος μπορώ να γίνω και ακόμα να με γ&μάω, αποφάσισα να αφήσω το μούσι μου να μεγαλώσει. Είναι ιδανικό για: Τους άστεγους, τους άνεργους, τον Άη Βασίλη, τους
καπετάνιους και τους ναυαγούς.
Το «Γιδάτο Τι νομίζεις ότι «λέει» για εσένα Είμαι καλλιτεχνική φύση και συνάμα επαναστατικός. Σε εκλιπαρώ: ρώτα με για την επαναστατική μου τέχνη. Τι «λέει» στην πραγματικότητα Είχα αφήσει μούσι κι εκεί που ξυριζόμουν, «μπούκωσε» το ξυράφι και δεν μπόρεσα να συνεχίσω. Τώρα είμαι καταδικασμένος να κυκλοφορώ με αυτά τα χάλια, μέχρι να πεταχτώ να πάρω ένα άλλο. Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα να βιαστώ, αρκετά ρεζίλι έγινα. Είναι ιδανικό για: Για άτομα με αδαμάντινους σκελετούς, για καρτούν, για τους Άμις, για υποψήφιο μέλος του καστ του νέου Twilight.
ο «επιμελώς ατημέλητο Τι νομίζεις ότι «λέει» για εσένα Είμαι ένας πολύ κουλ τύπος που ναι μεν προσέχω την εμφάνιση μου, αλλά το παίζω και λίγο ατημέλητος γιατί βασικά είμαι κουυυυυύλ, όπως είπα και πριν. Μην ξεχάσεις ότι είπα πως είμαι κουλ, έτσι; Γιατί το διευκρίνισα. Τι «λέει» στην πραγματικότητα Είμαι φαν του Τζέισον Στέιθμαν και αυτή τη στιγμή είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να του μοιάσω. Είναι ιδανικό για: Στελέχοι εταιρίας με προοπτικές ανέλιξης, σκουπιδιάρηδες, άστεγους που βρήκαν ένα ξυραφάκι στα σκουπίδια χτες το βράδυ
Το Μουσάκι Τι νομίζεις ότι «λέει» για εσένα Eίμαι αλάνι, εναλλακτικός και έχω προσωπικότητα αλλά αν γίνω φίλος σου θα σου δείξω την ευαίσθητη πλευρά μου. Γιατί κατα βάθος είναι πολύ ευαισθητούλης. Κλαψ. Σνιαρφ. Τι «λέει» στην πραγματικότητα Μη με φιλήσεις. Θα σε γαργαλίσω! Είναι ιδανικό για: Σατανικά alter ego, δεκαπεντάχρονους ιντελέκτουαλς, ποιητές της κακιάς ώρας
Το «Τοξωτό Τι νομίζεις ότι «λέει» για εσένα Μπορεί τώρα να κάνω μεγάλη καριέρα, αλλά δεν ξεχνάω τα απλά, λαϊκά στρώματα της κοινωνίας όπου και μεγάλωσα. Τι «λέει» στην πραγματικότητα Σώμα μου. Σώμα μου φτιαγμένο από πηλό. Είναι ιδανικό για: Μέλη boy bands του ’90, κινηματογραφικούς «κακούς» και άτομα που δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν από το να «δημιουργήσουν» μπροστά στον καθρέφτη
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll