Δείτε τη νέα s e x y φωτογράφιση της Νικολέττα Καρρά!


Ποζάρει σε ρόλο μοντέλου..

Αν και ηθοποιός και μάλιστα μέχρι πρότινος πολυάσχολη καθώς συμμετείχε στο σίριαλ «Με τα παντελόνια κάτω», η Νικολέττα Καρρά βρήκε χρόνο για να κάνει μία πολύ ωραία φωτογράφηση στην οποία αναλαμβάνει το ρόλο μοντέλου.

Άλλωστε διαθέτει και τις αναλογίες για κάτι τέτοιο. Η ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό Celebrity και για τη νέα της ζωή ως παντρεμένη.

«H ζωή μου, για να είμαι ειλικρινής, δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα μετά το γάμο» είπε και συνέχισε: «Ίσως γιατί κινούμαστε μεταξύ δύο χωρών, εγώ εδώ και ο σύζυγός μου στην Κύπρο.

Σίγουρα, όμως η μεγάλη αλλαγή θα έρθει όταν γεννηθεί ένα παιδί. Σαφώς και υπάρχει το όνειρο να περάσεις την υπόλοιπη ζωή σου με τον άνθρωπό σου, αλλά είμαι της άποψης πως αν κάτι δεν πάει καλά, δεν βρίσκω το λόγο να μην το τελειώσεις».



Πηγή: gossip-tv.gr
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll