Μαρία Μπακοδήμου: "Πίσω από τις κάμερες είμαι μια..."


H χαμογελαστή και πάντα ευχάριστη Μαρία Μπακοδήμου φαίνεται πως έχει και την "κακή" της πλευρά!

Όπως εξομολογήθηκε στο "Πρωινό mou" υπάρχει και μια άλλη πλευρά της παρουσιάστριας: "Είμαι δύσκολη! Δεν είμαι αγενής, αλλά επειδή είμαι πολύ εργατική ...είμαι απαιτητική. Δεν μπορώ την τεμπελιά. Εγώ φωνάζω περισσότερο, είμαι ο κακός. Οι συνεργάτες περίμεναν τον Φώτη με λαχτάρα και μετά έμπαινα εγώ, η μέγαιρα".

Ενώ αναφέρεται και στην σχέση της με τον συμπαρουσιαστή της και χρόνια φίλο της Φώτη Σεργουλόπουλο: "Με τον Φώτη είμαστε ένα προϊόν πια. Αν ήμουν καναλάρχης, γιατί να έσπαγα το προϊόν; Μπορεί να το χαλούσα... Στη σχέση μας, η ατάκα και η αφορμή για συζήτηση έρχεται μέσα από το πιγκ – πογκ που κάνουμε»! Αποκάλυψε ωστόσο πώς θα δεχόταν να κάνει μια βραδινή εκπομπή με συνεντεύξεις και θα ήθελε να πάρει συνέντευξη από τον κούκλο που υποδύεται τον Μπαλί Μπέη στο «Σουλεϊμάν»".

kokoria
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll