ΚΙ ΟΜΩΣ! Δείτε με ποιόν έχει σχέση η Ντορέττα Παπαδημητρίου...


Η Ντορέττα Παπαδημητρίου ετοιμάζεται για «Hangover 4» και αποκαλύπτει… τι τρέχει με τον Γιάννη Λάτσιο…

Η ηθοποιός θα πρωταγωνιστήσει στην κωμωδία του Μάνου Ψιστάκη «Hangover 4» σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα, μαζί με τους Μάριο Αθανασίου, Πέτρο Λαγούτη , Πάνο Μουζουράκη, Μάνο Πίντζη:


«Είναι υπέροχο έργο, δυνατό και με κέντρισε από την αρχή… Οσο για τον ρόλο, παίζω μια πόρνη, η οποία ξυπνάει ανάμεσα σε μια παρέα ανδρών σε μια σουίτα με… Hangover, αλλά δεν μπορώ να σου προδώσω περισσότερα για την ώρα. Είναι γεμάτο με ανατροπές και εκπλήξεις αυτό το θεατρικό έργο» ανέφερε η Ντορέττα Παπαδημητρίου σε συνέντευξή της το TV Έθνος.


Στην ερώτηση αν της άνοιξε πόρτες η συμμετοχή της στο Dancing, είπε: «Φυσικά μου άνοιξε. Πολλές πόρτες και διαφορετικές –μου έκανε εντύπωση το ότι μου είπαν καλά λόγια και άνθρωποι του θεάτρου, που δεν πίστευα ότι θα έβλεπαν το «Dancing».


Τέλος, αναφέρθηκε και στα δημοσιεύματα που τη θέλουν να έχει σχέση με τον Γιάννη Λάτσιο: «Καταλαβαίνω πώς είναι το «παιχνίδι», το έχω δει να παίζεται, αλλά ποτέ δεν πήρα θέση. Το τι κάνω στην προσωπική μου ζωή αφορά μόνο εμένα. Μεγαλώνω τα δύο παιδιά μου, έχω πολλή δουλειά και το τελευταίο που με αφορά είναι να απαντώ σε δημοσιεύματα τέτοιου τύπου» τόνισε.
vipnews
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll