«...inside my head...», Freddo e Caldo...

(Σα γνήσιος bugs bunny, βάζω δάχτυλο μες στον εγκέφαλό μου, κι ανακατέβω… ακούγεται ήχος από κατσαρολικά! Σε ρυθμό brainstorming)

-  1-0 η Εθνική τη Λιθουανία, 2-0 ο Παναθηναϊκός τον ΟΣουΦουΠου, 3-0 ο Ναδάλ τον Φερέρ… είδες που όλα μπαίνουν σε μια σειρα;..
-        τι σειρα;
-        το Homeland. Τρίτος κύκλος. Ξεκινά πάλι το Σεπτέμβρη…
-        βαριέμαι να περιμένω…
-    βέβαια αν είχα κυλήσει στο GameOfThrones, τώρα θα ‘μουν σε κατάσταση απελπιστική οπότε ας είναι, θα πιω κανα mojito να ξεχάσω την πίκρα μου…
-        frozen mojito;..
-        όχι, κομμένα τα frozen mojitos φέτος… evave let it free, κομματάρα!..
-        βρε ‘συ dj έπρεπε να γίνεις…
-        αποκλείεται…
-        γιατι;..
-        γιατί ξεκινάς με ακουστικά στ’ αυτιά, τεράστιο χαμόγελο-«γαμάω» και όνειρα να παίξεις στην Ibiza, και βγαίνεις με κώφωση, μαύρους κύκλους και συκώτι μεταχειρισμένο…
-        τότε ραδιοφωνικός παραγωγός…
-     ναι, στον 96,1 next generation, να ζαλίζω @@ με θεματική «υπάρχει φιλία μετά το χωρισμό;», και να μου ζαλίζουν μετά τα δικά μου @@ τα δεκατριάχρονα από κάθε γωνιά του κεφαλοχωρίου που λέγεται Θεσσαλονίκη, πώς «ναι υπάρχει», κι εγώ θα πρέπει να τα πάω για ύπνο με κλάματα, αφού τους έχω φάει τα λεφτά στα sms, λέγοντάς τους τη μαύρη αλήθεια…
-        έχεις δίκιο, Τερκενλή θα πάμε;..
-        να πάμε αλλά…
-        τι;..
-        ε, μη το μάθουν στα Mikel φοβάμαι και παρεξηγηθούν…
-        καλά λες, και μετά άντε να βρεις μέρος να πας στην πόλη…
-        παιδί μου όποιο Mikel και να σηκώσεις θα βρεις μια πέτρα από κάτω…
-        τόσο χάλια η κατάσταση…
-        τώρα θ’ ανοίξουν λέει κι άλλα τρία…
-        που;..
-        το ένα στην υποθαλάσσια, το άλλο στο μετρό…
-        και το τρίτο;..
-    δεν τα μαθες; Η γραμμή 30 του ΟΑΣΘ θα γίνει Mikel. Κάνει που κάνει τους εννια κύκλους της κολάσεως το ρημάδι, σου λέει, δυο καπουτσίνα φρέντα τα χτυπάς για να πας Λαμπράκη – Όλγας… έχεις δει ποτέ «απαγορεύονται τα όπλα» σε καφετέρια;..
-        Όχι…
-        Ε άμα πας στα Σκόπια θα το δεις…
-        Δηλαδή υπάρχουν και μέρη που επιτρέπεται να φέρεις το όπλο σου…
-   Ναι και παραγγέλνεις έναν καφέ, δυο κουλουράκια κι εφτά CLUB δράμια MAGNUM δωδεκάβολα… αυτά που κάνουν το λαγό στιφάδο πριν το μαγείρεμα!..
-        Η παράσταση πως πήγε;
-        Εξαιρετικά… Φάγαμε κρύο βέβαια αλλά ήταν άψογα…
-        Σ΄ αρέσει το θέατρο ε;
-   Συγνώμη μετά από 25 χρόνια, τώρα θα συστηθούμε; οριακά ψυχοπαθολογικό…
-        26 μην κλέβεις!
-        Δεν κλέβω, 16 Ιουνίου…
-        Ε άρα 26 είσαι…
-        Ρε μανία όλοι, μέχρι να τα κλείσω, είμαι 25. Αμα με ρωτήσουν ποσο είμαι, 25 θα πω… φαγώθ’κατε όλοι!
-        Ωραίος καιρός πάντως…
-        σε δυο μέρες θ’ αρχίσουν βροχές θα το δεις…
-        σώπα ρε μετεωρολόγε…
-   έχω αποδείξει πολλές φορές ότι μυρίζομαι τη μπόρα και κόβω λάσπη έγκαιρα…
-        και πως αισθάνεσαι γι’ αυτό; περήφανος;
-        καθόλου…
-        ναι δίκιο έχεις δε μπορώ να πω…
-        α να γεια σου…
-        που είναι η Άννα;..
-        είσ’ ηλίθιος!!!
-        ναι  καλέ το ξέρω…
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll