Η Εξομολόγηση της Παναγίωτας Βλαντή που σοκάρει: «Ναί,είναι αλήθεια,πάσχω από…

Η Εξομολόγηση της Παναγίωτας Βλαντή που σοκάρει: «Ναί,είναι αλήθεια,πάσχω από…Η διάσημη ηθοποιός είναι ακόμη μια γυναίκα…
του καλλιτεχνικού χώρου που η κρίση της έχει αφήσει σημάδια στην ψυχολογία της. Η Παναγιώτα μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ για την κατάθλιψη που…

βιώνει και σε τι βαθμό έχει επηρεάσει τη ζωή της.
«Περνάω κατάθλιψη, τόσο με τη δουλειά μου όσο και με προσωπικά μου ζητήματα. Υπάρχουν στιγμές που αισθάνομαι ανασφάλεια. Όταν δεν πάνε καλά τα πράγματα στον τόπο σου, όντας μέρος του κοινωνικού συνόλου, αισθάνεσαι τη μαυρίλα της εποχής. Όλοι οι άνθρωποι βιώνουν πια κατάθλιψη» δήλωσε στο περιοδικό η διάσημη ηθοποιός. Όπως τονίζει προσπαθεί να είναι θετική και πως είναι γενικά αισιόδοξος άνθρωπος. «Θέλω πάντα να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο».



Αντιμετωπίζει την κατάθλιψη μιλώντας σε φίλους και πηγαίνοντας σινεμά, αλλά όπως παραδέχεται τελευταία ξεσπάει συχνά σε λυγμούς λόγω της πίεσης που δέχεται. «Εννοείται ότι κλαίω και ξεσπάω. Αλίμονο. Λειτουργώ όπως όλοι οι άνθρωποι. Όποιος δεν παραδέχεται ότι βιώνει ανάλογα συναισθήματα, νομίζω ότι ψεύδεται. Έχω κάνει στο παρελθόν ψυχανάλυση επί τρία χρόνια και συνεχίζω να κάνω τα τελευταία δύο χρόνια. με βοήθησε στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζομαι τον εαυτό μου. Από εκεί ξεκινούν όλα. Ούτως ή άλλως, είναι ατελείωτη δουλειά αυτή»
 to-mati.net
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll