Μουρατίδης: «Έχω πάει με 17 άτομα ταυτόχρονα»!

Αίσθηση προκάλεσαν τα όσα αποκάλυψε ο γνωστός μουσικοπαραγωγός σε μια ανατρεπτική συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «ΕΓΩ». 


Αποκαλυπτικός-όπως άλλωστε το συνηθίζει- ο Νίκος Μουρατίδης μίλησε για την προσωπική του ζωή....



Όσα είπε ο Νίκος Μουρατίδης στη συνέντευξή του: 

-Η πρώτη σας ερωτική εμπειρία;
Όταν ήμουν 14 ετών, στο Γυμνάσιο.

-Υπήρξατε στη ζωή σας …»μηχανή του σεx»;



Πολύ…

-Έχετε συνευρεθεί ερωτικά με περισσότερους από τρεις ανθρώπους;
Θεέ μου… Τι ερώτηση είναι αυτή; Το ρεκόρ μου είναι 17! Ναι, ναι, άκουσες πολύ καλά. 17!

-Έχετε κάνει cyber-seχ;
Φυσικά… Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα γύρω από το σεχ. Και διαδικτυακό και τηλεφωνικό και όρθιο και ξαπλωτό και σε δημόσιο χώρο.

-Πότε δοκιμάσατε για πρώτη φορά χασίς;
Στα φοιτητικά μου χρόνια.

-Άλλες ναρκωτικές ουσίες;
Ναι, βέβαια. Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα, αλλά καμία τέτοια ουσία δεν με ενθουσίασε τόσο ώστε να συνεχίσω. Ήμουν πάντα natural high.

-Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μαζί με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα αποτέλεσαν τα κυρίαρχα πρόσωπα του καλοκαιριού με τη μεταγραφή τους στον ΑΝΤ1. Σας αρέσουν;
Δεν τους έχω παρακολουθήσει για να μπορέσω να κρίνω. Πάντως, απ' ότι βλέπω και διαβάζω πάρα πολύ συχνά στον Τύπο, δεν νομίζω ότι είναι του γούστου μου.

-Ήσουν καλεσμένος στις εκπομπές τους;
Ποτέ. Δεν νομίζω ότι τους είμαι χρήσιμος.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll