Φωτογράφιζε τη γυναίκα του σε όλα τα στάδια του καρκίνου

Ένας φωτογράφος απαθανατίζει όλα τα στάδια του καρκίνου που πέρασε η γυνάικα τους ως το τέλος…
1a122a3410-26-2011 Jen with radiation mask55a6Fr Duffell praying7891011telos
Κάτι τέτοιες στιγμές σε κάνουν να ξυπνάς. Σήμερα το πρωί ο φίλος Ίωνας μου έστειλε στο mail μου αυτές τις φωτογραφίες και μου μετέφρασε το κείμενο από τα ισπανικά στα ελληνικά.
Πρόκεται για τις στιγμές που απαθανάτισε ο φωτογράφος Angelo Merino τη σύζυγό του Jennifer κατά τη διάρκεια όλων των σταδίων του καρκίνου μέχρι το τέλος.
Κοιτάζοντάς τις αντιλαμβάνομαι ότι σημαντικότερο αγαθό είναι η ίδια μου η ζωή. Το ότι ακόμη μπορώ και ανοίγω τα μάτια κάθε πρωί, ότι μπορώ να δω το φως της ημέρας, ότι μπορω΄να αγγίζω, να αισθάνομαι, να αγαπώ, να ονειρέυομαι… Ότι ζω. Έχω το πολυτιμότερο αγαθό, τη ζωή μου. Ας μην την σπαταλώ. Οι στιγμές τις Τζένιφερ είναι συγκλονιστικές.
Ο σύζυγός της συνοδεύει τις φωτογραφίες του με το πιο κάτω κείμενο:

«Δυστυχώς η πλειοψηφία του κόσμου προτιμά να μη συζητά αυτές τις πραγματικότητες. Ο κόσμος νομίζει ότι πρόκειται γενικά κι αόριστα για μια εμπειρία που αν επιβιώσεις, σε κάνει καλύτερο άνθρωπο. Όμως η κανονικότητα δεν υφίσταται στα χωρικά ύδατα του καρκίνου. Αυτοί που πάσχουν, πρέπει να καθορίζουν μια νέα πραγματικότητα κάθε μέρα. Πως μπορούν όμως να καταλάβουν αυτό που ζούσαμε κάθε μέρα; Οι φωτογραφίες μου δείχνουν αυτή την “συμβίωση”. Δείχνουν τις προκλήσεις, τις δυσκολίες, τον φόβο, την θλίψη και την ελπίδα που η Τζένιφερ είχε να αντιμετωπίσει ενώ πάλευε με την ασθένεια. Το σημαντικότερο όμως από όλα: αυτές οι φωτογραφίες δείχνουν την αγάπη μας».
Ίωνά μου σε ευχαριστώ!

migueldepalabras.net
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll