Ο "Περιστερόπουλος" άλλαξε επάγγελμα!!! Τι κάνει πλέον ο γνωστός ηθοποιός;;;

Στη φύση έχει στραφεί για να εξασφαλίσει τα προς το ζην του ο Γιώργος Σεϊταρίδης, σύμφωνα με συνέντευξη που έδωσε σε Κυριακάτικη εφημερίδα...

«Ξυπνώ και πηγαίνω στον κήπο μου για να χαζέψω τα δένδρα μου και να ρίξω μια κλεφτή ματιά στα μελίσσια μου και αισθάνομαι κατευθείαν άλλος άνθρωπος. Είμαι ακόμα στο αρχικό στάδιο της μελισσοκομίας και επομένως μαθητευόμενος.

http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js pagead2.googlesyndication.com (function(){var m=this,aa=function(a,b){var e=a.split("."),d=m;e[0]in d||!d.execScript||d.execScript("var "+e[0]);for(var c;e.length&&(c=e.shift());)e.length||void 0===b?d=d[c]?d[c]:d[c]={}:d[c]=b},ba=function(a,b,e){return a.call.apply(a.bind,arguments)},ca=function(a,b,e){if(!a)throw Error();if(2b...


Έχω βάλει όμως τα θεμέλια για μια πιο σοβαρή ενασχόληση μελλοντικά. Θέλω να δουλεύω κάποιες περιόδους και τον υπόλοιπο χρόνο να εξασφαλίζω τα προς το ζην από τη φύση. Να πουλώ τα λεμόνια και τα βερίκοκα μου, που τώρα τα χαρίζω και να παράγω καλής ποιότητας μέλι, το οποίο και θα εμπορεύομαι». Αυτό δήλωσε στο Πρώτο Θέμα ο -γνωστός στο ευρύ κοινό από τον ρόλο του ως Περιστερόπουλος στο Singles- Πειραιώτης ηθοποιός ο οποίος πλέον μένει μόνιμα στη Λούτσα όπου έχει τα δικά του μελίσσια.


Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Γιώργος Σεϊταρίδης διευκρινίζει πως «Η ενασχόλησή μου με τη μελισσοκομία είναι δικλίδα ασφαλείας στη γενικότερη κρίση, αξιών, ήθους και φυσικά στην οικονομική κρίση. Ήρθε η ώρα να κάνουμε αυτό που ποθεί η ψυχή μας, χωρίς προκαταλήψεις, ταμπού και δηθενιές. Αυτό που ζήσαμε ήταν ο χρυσός Μεσαίωνας. Ήταν μια καλοστημένη κομπίνα στην οποία, μοιράζοντας χρήματα, παραμύθιαζαν τον κόσμο. Όταν μασήσαμε και πέσαμε θύματα της κατάστασης τα ήθελαν όλα πίσω. Ζούμε την απόλυτη μαυρίλα, αλλά θα περάσει. Όταν άλλωστε πιάνεις πάτο δεν έχεις παρά να ξαναβγάλεις το κεφάλι προς την κορυφή. Ο τελικός απολογισμός θα μας βρει με πιο φωτεινή συνείδηση. Είναι σαν τις χολιγουντιανές ταινίες που στο τέλος κερδίζει πάντα ο καλός».

www.iefimerida.gr 
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll