Στην τέταρτη νίκη του έφτασε ο Φερνάντο Αλόνσο στο βραδινό γκραν πρι της Σιγκαπούρης

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiRsgBl-KAGASbtSkpoqXHQO1E_fF2tIhInRVOqyuolin8GXGJlOCg_rpiXuq6Pp04KsVaGJWy5CC7VX8YF2PShZaWAe3f9PKyxlT1QlEKF76NTRLxXz9A_IThR53Sb2xUV3Ra05SNT5Q/s200/174416.jpgΣτην τέταρτη νίκη του και στη δεύτερη διαδοχική έφτασε ο

Φερνάντο Αλόνσο στο βραδινό γκραν πρι της Σιγκαπούρης! 
Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ. Μεγάλος άτυχος ο Χάμιλτον.

Κάνοντας μια εντυπωσιακή εκκίνηση ο Φερνάντο Αλόνσο διατήρησε τη θέση του, δείχνοντας από νωρίς τις προσθέσεις του. Ο Ισπανός κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ, απαντώντας με γρήγορους γύρους στις απειλές του Γερμανού.....


Ο Αλόνσο στη Σιγκαπούρη πήρε τη δεύτερη διαδοχική του νίκη στο πρωτάθλημα, ύστερα από τη Μόντσα, ενώ διπλασίασε τις νίκες του στη μαρίνα Μπεί, καθώς και το 2008 είχε ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ως πιλότος της Renault. Ο πιλότος της σκουντερία ανέβηκε στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, απέχοντας μόλις 11 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Μαρκ Γουέμπερ. Παρά το γεγονός ότι η εκκίνηση ήταν το κλειδί για το 15ο γκραν πρι της σεζόν, οι διεκδικητές του τίτλου δεν κέρδισαν τίποτα από τον πρώτο γύρο. Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας μόλις στον τρίτο γύρο ήταν η αιτία η Red Bull να αλλάξει τη στρατηγική του Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος μπήκε στα πιτ και τοποθέτησε τη σκληρή γόμα ελαστικών, όντας ο μοναδικός από τους κυνηγούς του τίτλου που άλλαξε ελαστικά τόσο νωρίς. Η είσοδος των υπολοίπων στα πιτ είχε γίνει πριν από τη συμπλήρωση του 30 γύρου. Ωστόσο η κίτρινη σημαία και το αυτοκίνητο ασφαλείας όπου μπήκε στην πίστα στο 33ο γύρο, εξαιτίας της επαφής του Κομπαγιάσι με τον Σένα άλλαξε τη ροή του αγώνα.

Μεγάλος άτυχος ο Χάμιλτον!


Η έξοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα και η επανεκκίνηση του αγώνα εξελίχθηκε με δραματικό τρόπο για τον Λιουίς Χάμιλτον. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren, στην κόντρα του με τον Γουέμπερ είχε επαφή που τον έφερε εκτός αγώνα, για δεύτερη συνεχόμενη φορά, ύστερα από το γκραν πρι της Μόντσα. Πολύ καλός ήταν ο αγώνας για τον Μάσα, με τον Βραζιλιάνο να τερματίζει στη δέκατη θέση, έχοντας ωστόσο εκκινήσει τελευταίος. Μόνο ευχαριστημένοι πρέπει να είναι στην Williams, καθώς και τα δύο μονοθέσια της ομάδας είδαν την καρό σημαία μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Με εντυπωσιακό τρόπο έπεσε η καρό σημαία, καθώς ένα γύρο πριν ο Κοβαλάινεν είδε τη Lotus του να πιάνει φωτιά, όταν έσπασε ο κινητήρας του. Ο Κοβαλάινεν κατάφερε να «παρκάρει» το μονοθέσιο του στην άκρη της πίστας και να σβήσει μόνος του το φλεγόμενο πίσω μέρος της Lotus.



Αναλυτικά η κατάταξη:


1. Αλόνσο, Ferrari, 1:57:53.579


2. Φέτελ, Red Bull, +0.293


3. Γουέμπερ, Red Bull, +29.141


4. Μπάτον, McLaren, +30.384


5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +49.394


6. Μπαρικέλο, Williams, +56.101


7. Κούμπιτσα, Renault, +1:26.559


8. Σούτιλ, Force India, +1:52.416


9. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1:53.297


10. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος


11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος


12. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος


13. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος


14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος


15. Ντι Γκράσι, Virgin, +2 γύροι


16. Κοβαλάινεν, Lotus, +3 γύροι



Εγκατέλειψαν:


1. Γκλοκ, Virgin


2. Χάιντφελντ, Sauber


3. Χάμιλτον, McLarem


4. Κλιν, HRT


5. Κομπαγιάσι, Sauber


6. Σένα, HRT


7. Τρούλι, Lotus


8. Λιούτσι, Force India



Βαθμολογία πιλότων:


1. Γουέμπερ, 202


2. Αλόνσο, 191


3. Χάμιλτον, 182


4. Φέτελ, 181


5. Μπάτον, 177


6. Μάσα, 125


7. Ρόσμπεργκ, 122


8. Κούμπιτσα, 114


9. Σούτιλ, 49


10. Σουμάχερ, 46


11. Μπαρικέλο, 39


12. Κομπαγιάσι, 21


13. Πετρόφ, 19


14. Χούλκενμπεργκ, 18


15. Λιούτσι, 13


16. Μπουεμί, 7


17. Ντε Λα Ρόσα, 6


18. Αλγκουερσουαρί, 3



Βαθμολογία κατασκευαστών:


1. Red Bull, 383


2. McLaren, 359


3. Ferrari, 316


4. Mercedes, 168


5. Renault, 133


6. Force India, 62


7. Williams, 57


8. Sauber, 27


9. Toro Rosso, 10
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll