''Περισσότερα από 6.000 κοντέινερς με εμπορεύματα και πρώτες ύλες που βρίσκονται σε τελωνεία,
με εξαίρεση τα νωπά προϊόντα και τα φάρμακα, δεν πηγαίνουν στον προορισμό τους.Οι μεταποιητικές και εμπορικές επιχειρήσεις σε λίγο θα αναγκαστούν να κάνουν παύση εργασιών με ότι αυτό σημαίνει για τις ίδιες και γενικότερα για την αγορά και την εθνική μας οικονομία. Την ίδια στιγμή δεν πιάνουν λιμάνι σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη τα πλοία που είναι φορτωμένα με εμπορεύματα, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες γνωρίζοντας το πρόβλημα με τους μεταφορείς τους αλλάζουν ρότα''. Αυτό ανέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού και
Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας Κ. Μίχαλος ερωτηθείς από δημοσιογράφους για την κατάσταση στην αγορά από την κινητοποίηση των ιδιοκτητών φορτηγών.

Σύσκεψη με τους εκπροσώπους της Κεντρική Ενωσης Επιμελητηρίων και της Εθνικής
Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου θα έχουν σε λίγη ώρα οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών για να διερευνηθεί το ενδεχόμενο αναστολής των κινητοποιήσεων.

Στο μεταξύ ο κ. Μίχαλος σημείωσε στη δήλωσή του: «Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Η
κυβέρνηση θα πρέπει επιτέλους να κυβερνήσει. Δεν μπορεί να μένει αδρανής μπροστά στα δύσκολα προβλήματα. Δεν μπορεί να αφήνει ανυπεράσπιστους 1.000.000 επιχειρηματίες και 10.000.000 καταναλωτές για να μη συγκρουστεί με τις συντεχνίες. Η ανοχή που επιδεικνύει είναι άκρως επικίνδυνη για την ομαλή λειτουργία της αγοράς.

Εκτός από ορισμένα είδη πρώτης ανάγκης, που για λόγους τακτικής διοχετεύονται στην αγορά για να μην υπάρξει κοινωνική έκρηξη, όλα τα άλλα εμπορεύματα παραμένουν εγκλωβισμένα στα τελωνεία, παγώνοντας κάθε επιχειρηματική διαδικασία.

Περισσότερα από 6.000 κοντέινερς με εμπορεύματα και πρώτες ύλες που βρίσκονται σε τελωνεία, με εξαίρεση τα νωπά προϊόντα και τα φάρμακα, δεν πηγαίνουν στον προορισμό τους. Οι μεταποιητικές και εμπορικές επιχειρήσεις σε λίγο θα αναγκαστούν να κάνουν παύση εργασιών με ότι αυτό σημαίνει για τις ίδιες και γενικότερα για την αγορά και την εθνική μας οικονομία. Την ίδια στιγμή δεν πιάνουν λιμάνι σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη τα πλοία που είναι φορτωμένα με εμπορεύματα, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες γνωρίζοντας το πρόβλημα με τους μεταφορείς τους αλλάζουν ρότα.

Αναρωτιέται η κυβέρνηση πώς στο τέλος του μήνα οι επιχειρήσεις θα μπορέσουν να πληρώσουν φόρους και μισθούς; Αυτή η χώρα έχει νόμους που επιτέλους πρέπει να εφαρμόζονται. Θέλουμε και το επάγγελμα του μεταφορέα ανοιχτό και τους δρόμους
ανοιχτούς».

aggelioforos