Η σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου, η οποία υιοθετεί μια κοντύτερη εκδοχή του δαπέδου του Audi RS5, διαθέτει κοντύτερο μεταξόνιο κατά 15 εκ. σε σχέση με το τελευταίο, ύψος μόλις 1,33 μ. και συνολικό μήκος 4,28 μ. (αντίστοιχο με εκείνο του Scirocco).
Σε αντίθεση όμως και με τα δύο αυτά κουπέ, στο εσωτερικό του είναι εφικτή η φιλοξενία μόλις δύο επιβατών!
Σχεδιαστικά, τα στοιχεία που κυριαρχούν είναι η τεράστια μάσκα στο εμπρός μέρος, η ευμεγέθης εισαγωγή αέρα στο καπό, οι τεράστιοι τροχοί των 20 ιντσών καθώς και οι ιδιαίτερα λεπτές κολώνες του αμαξώματος.
Αξιοσημείωτη είναι και η σχεδιαστική επιλογή των ανθρώπων της Audi να δημιουργήσουν ένα κουπέ με ιδιαίτερα μικρούς προβόλους, με τους τροχούς να είναι κυριολεκτικά τοποθετημένοι στις άκρες του αμαξώματος.
Όσον αφορά στο εσωτερικό η εταιρεία ακολούθησε μινιμαλιστικές φόρμες σε καφέ συνδυασμούς.
Από εκεί και πέρα τώρα, αξίζει να αναφέρουμε πως το μεγαλύτερο μέρος των τμημάτων του νέου Quattro concept είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το καπό και την πίσω πόρτα ειδικά να είναι απόανθρακονήματα.
Η ίδια η εταιρεία αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της ότι το συνολικό βάρος του αμαξώματος δεν υπερβαίνει τα 1.300 κιλά.
Αν και ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, βέβαιο είναι πως κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου βρίσκεται ο 5κύλινδρος κινητήρας του Audi TT RS, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους.
i-live.gr Aν σου άρεσε κάνε LIKE..
|
|
