Φτάνει πια...ΕΛΕΟΣ με τις μ@λ@κίες σας!!!

Με μία απλή περιήγηση στα περισσότερα ελληνικά blogs και sites μπορεί κανείς να καταλάβει ότι περισσότερες διαφημίσεις έχουν παρά αναρτήσεις!!
Γιατί ρε μάγκες (συνάδελφοι) bloggers προσβάλλετε καθημερινά τη 
νοημοσύνη μου???????
Πουστ@ράδες......


Και ποιος σας είπε ότι εγώ και άλλο ένα εκατομμύριο Έλληνες έχουμε όρεξη να βλέπουμε παντού διαφημίσεις τις google?


Όταν κάποιος μπαίνει σε ένα blog μπαίνει για να ενημερωθεί.....να μάθει κάποιες παραπάνω αλήθειες από αυτές που του σερβίρουν καθημερινά τα υπόλοιπα ΜΜΕ...
Αν του αρέσει το blog σου θα το στηρίξει και μία διαφήμιση να έχει μόνο.


Και για να μη λέω μ@λ@κίες...και εμένα θα μου άρεσε να βγάζω κάποιο χαρτζηλίκι από το blog μου..
Καταλαβαίνω ότι κάτι πρέπει να βγάλετε και εσείς για τις τόσες ώρες ασχολίας..
αλλά εσείς ρε αλάνια το έχετε παρακάνει...
Και δεν μιλάω για όλα τα blogs φυσικά.Υπάρχουν και πολύ αξιόλογα blog που έχουν καμία ή μία διαφήμιση.
Ονόματα δε λέμε , γιατί δεν κάνει!


Αλλά σκεφτείτε το λίγο..
Μην είστε τόσο μ@λ@κες!!!!!


Τo blog συνεπάγεται ελευθερία λόγου...
Είναι ίσως το μοναδικό μέσω ενημέρωσης που δεν κατευθύνεται και δεν χειραγωγείται από κανέναν...


Ας φροντίσουμε όλοι να μην αλλάξει αυτό!!!!!!


Και γι΄ αυτούς που παραμένουν πιστοί στις αξίες των καλών blogs....
Αδέρφια....Keep on blogging!
http://pare5malaka.blogspot.com/2011/01/blog-post_22.html
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll