"Πώς να παντρευτείτε έναν πρίγκιπα"

Στους "Επτά Χρυσούς Κανόνες" τους οποίους οφείλουν να ακολουθήσουν όσες κοπέλες επιθυμούν να έχουν την τύχη της Κέιτ Μίντλετον και να παντρευτούν έναν πρίγκιπα...
κατέληξε η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Badoo (www.badoo.com).

Ανατρέχοντας σε 107 βασιλικές ρομαντικές ιστορίες από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, τις οποίες μελέτησε, η ομάδα του Badoo ανέφερε ότι περισσότερες πιθανότητες να βρουν τον δικό τους Ουίλιαμ έχουν οι κοπέλες που εργάζονται στα μέσα ενημέρωσης ή στη βιομηχανία του θεάματος, φοιτούν σε κάποιο πανεπιστήμιο και είναι αθλητικοί τύποι.

Οπότε αν συγκεντρώνετε κάποιο ή και όλα τα παραπάνω στοιχεία φορέστε τα καλά σας και στρέψτε το βλέμμα σας προς την Ευρώπη, κυρίως στο Μονακό ή στην Σκανδιναβία. "Μέχρι τώρα, η μοναδική στρατηγική για να γνωρίσεις έναν πρίγκιπα ήταν να φιλήσεις πολλούς βατράχους" δήλωσε ο Λόιντ Πράις, διευθυντής μάρκετινγκ του Badoo.

Αφού λοιπόν η Κέιτ γνώρισε τον Ουίλιαμ ενώ φοιτούσε στο Σεντ Άντριους, η ιστοσελίδα τόνισε ότι το πανεπιστήμιο είναι η "νέα αγορά βασιλικού γάμου". "Βάλτε ως στόχο ένα κορυφαίο πανεπιστήμιο, καθώς οι πρίγκιπες είναι πιο πιθανό να βρίσκονται σε ένα τέτοιο. Το καλύτερο από όλα είναι το Κέιμπριτζ, το μοναδικό στην έρευνα του Badoo που παρήγαγε δύο βασιλικά ειδύλλια" πρόσθεσε.

Επιπλέον, τα πολιτικά κόμματα και τα αθλήματα αποτελούν εστίες για την εύρεση πρίγκιπα- συντρόφου.

"Τα κόμματα είναι οι νέοι βάτραχοι. Όσο περισσότερο παρακολουθείς, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να γνωρίσεις έναν πρίγκιπα. Είτε παίζοντας, είτε παρακολουθώντας ένα σπορ, είναι ένας καλός τρόπος να γνωρίσεις πρίγκιπες, ιδιαίτερα Ευρωπαίους" δήλωσε ο κ. Πράις, τονίζοντας ότι το πόλο, ηκολύμβηση και το τένις είναι τα πιο κατάλληλα.

Τέλος, η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης παρηγόρησε τις κοπέλες αναφέροντας ότι το 71% των γυναικών που είχαν κάποιο ειδύλλιο με Ευρωπαίους πρίγκιπες ήταν "κοινές θνητές" και όχι αριστοκράτισσες.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll