H Google επιχειρεί να ανταγωνιστεί το Facebook στο δικός του γήπεδο, λανσάροντας το “Google+” στο πεδίο των κοινωνικών δικτύων.
Η νέα κοινωνική υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφίες, μηνύματα και σχόλια, τους διευκολύνει να δημιουργούν επιλεκτικές επαφές στο εσωτερικό επιμέρους μικρών...
ομάδων, ενώ ενσωματώνει τους χάρτες και τις εικόνες της.
Η Google είχε προσπαθήσει και άλλες φορές στο παρελθόν (με τα Google Wave και Google Buzz, που δεν «έπιασαν» στους χρήστες), να εισχωρήσει στα «χωράφια» του Facebook, αλλά χωρίς επιτυχία ως τώρα. Το Google+ είναι δοκιμαστικά διαθέσιμο για ένα μικρό μόνο αριθμό χρηστών, όμως σύντομα, όπως είπε η εταιρία, το νέο κοινωνικό δίκτυο θα είναι διαθέσιμο για τα εκατομμύρια των χρηστών της.
Αρκετοί αναλυτές, πάντως, προβλέπουν ότι η Google θα δυσκολευτεί να αποσπάσει «πιστούς» από το Facebook. «Οι άνθρωποι έχουν τους κοινωνικούς κύκλους τους στο Facebook. Δεν θα είναι εύκολο να τους ζητήσεις να δημιουργήσουν ένα άλλο κοινωνικό κύκλο», δήλωσε η αναλύτρια Ντέμπρα Άχο Γουίλιαμσον της εταιρίας ερευνών eMarketer.
Το Facebook διαθέτει πλέον πάνω από 500 εκατ. μέλη διεθνώς, ενώ περίπου δύο στις τρεις διαδικτυακές αναζητήσεις ‘περνάνε’ μέσα από τη μηχανή αναζήτησης της Google.
|