Όλοι θέλουν να βγουν φωτογραφία... με αυτά, όχι με εμένα...



Φωτογραφίες της 21χρονης που τραβά όλα τα βλέμματα
. Δεν μπορεί να βρει σύντροφο, δεν βρίσκει ρούχα που να της χωρούν και δεν μπορεί να περπατήσει στο δρόμο χωρίς να ακούσει ένα σωρό πειράγματα. Οι άνδρες δεν την κοιτούν στα μάτια, οι γυναίκες θεωρούν πως είναι πορνoστάρ κι εκείνη υποφέρει.

«Πολλές γυναίκες θέλουν μεγάλο στήθος αλλά στην πραγματικότητα είναι εφιάλτης», λέει η 21χρονη Στέφανι Φοξ που έχει πραγματικά μεγάλο στήθος, «δώρο» εξ ολοκλήρου της φύσης.

«Mόνο κάτι γλοιώδεις τύποι έλκονται από μένα, είναι σπάνιο κάποιος να με κοιτά στο πρόσωπο όταν μου μιλά. Συνήθως οι άνδρες γουρλώνουν τα μάτια τους και επιχειρούν να μου πιάσουν την κουβέντα. Οι περισσότεροι θέλουν να βγουν και φωτογραφία μαζί τους, όχι με εμένα, με αυτά», λέει εννοώντας το στήθος της.




«Μερικές φορές γίνεται τρομακτικό. Ορισμένοι προσπαθούν να απλώσουν τα χέρια τους, όταν βγαίνω με τους άνδρες φίλους μου κάθονται γύρω μου σαν σωματοφύλακες», προσθέτει.

Τα πράγματα δεν είναι πολύ καλύτερα με τις γυναίκες. «Θεωρούν πως το στήθος μου είναι ψεύτικο, με κοιτούν σαν να είμαι πορνοστάρ», λέει.

Η Στέφανι δυσκολεύεται και στο θέμα των ερωτικών σχέσεων. Χώρισε με τον προηγούμενο σύντροφό της το 2010 γιατί δεν μπορούσε να διαχειριστεί όλη τη προσοχή που στρέφεται πάνω της και ζήλευε.

to-gamato
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll