Tα ναρκωτικά και o Μάθιου Πέρι: Δεν βλέπω «Φιλαράκια» – Λυπάμαι τον εαυτό μου

Σε αποκαλύψεις προχώρησε ο γνωστός ηθοποιός Μάθιου Πέρι, που «μπήκε» στα σπίτια εκατομμυρίων ανθρώπων από τη συμμετοχή του στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Τα Φιλαράκια».


Μιλώντας σε αμερικανικό μέσο, ο Πέρι αποκάλυψε πως κατά τη διάρκεια της δεκαετίας που συμμετείχε στο σίριαλ αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη χρήση ναρκωτικών. Μάλιστα, ποτέ δεν μίλησε στους συμπρωταγωνιστές του γι΄αυτό, ώστε να μην τον θεωρήσουν «άρρωστο άνθρωπο».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, ανέφερε πως στις αυξομειώσεις του βάρους του, που είναι εμφανέστατες από σεζόν σε σεζόν, έπαιξε ρόλο ο εθισμός τους στις ναρκωτικές ουσίες: Όταν ήταν χρήστης ήταν αδύνατος, ενώ τον καιρό που έμενε «καθαρός» τα περιττά κιλά έκαναν την εμφάνισή τους. Παράλληλα, τόνισε πως δεν μπαίνει στη διαδικασία να παρακολουθήσει μερικά από τα επεισόδια στα οποία και πρωταγωνίστησε γιατί τον πιάνει «λύπηση και απογοήτευση με την εικόνα του».

Τέλος, αναφέρει, πως πολλές ήταν εκείνες οι στιγμές που ερχόταν σε δύσκολη θέση για να μην αποκαλυφθεί η αδυναμία του. «Όταν όλοι έλεγαν πάμε σε ένα μπαράκι, εγώ μέσα μου έλεγα ότι δεν μπορώ, δεν μπορώ και το επαναλάμβανα συνεχώς στον εαυτό μου για να το πιστέψω κι εγώ ο ίδιος» ήταν τα λόγια του Πέρι.

kokoria
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll