Η Δήλωση Σόκ του Λ. Γαβαλά: » Δυο κρατούμενοι Με είχαν . . . »

Δείτε τι είπε στην συνέντευξη του…
ο Λάκης Γαβαλάς :
 - Δεν υπάρχει έρωτας που να σας κρατάει ζωντανό στα δύσκολα;
- Υπάρχει έρωτας στη ζωή μου, αλλά δεν είναι αυτός που με κρατάει όρθιο. Δεν έχω απογειωθεί ποτέ από έρωτα. Δεν έχω βρει ακόμη σε όλη τη ζωή μου έρωτα που να με κάνει να κυλιέμαι στα πατώματα. Αυτό θέλω να ζήσω πριν φύγω. Τώρα είπα όμως ότι θα αφοσιωθώ πιο πολύ στον εαυτό μου και μπορεί να τον βρω. Στερήθηκα τις χαρές του, λόγω της ακατάπαυστης δουλειάς. Τρεις-τέσσερις σχέσεις έχω κάνει όλες κι όλες. Θέλω να κλείσω τη ζωή μου με έναν μεγάλο έρωτα. Από εδώ και πέρα θέλω να ερωτευθώ και να πέσω στα πατώματα. Στη φυλακή, είχα δύο άτομα τα οποία ήταν ερωτευμένα μαζί μου, έτσι δήλωναν από γράμματα που μου έστελναν. Πίστεψέ με όμως, οτιδήποτε τέτοιο είναι πολύ γλυκό όταν είσαι στη φυλακή. Το έχεις και ανάγκη.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll