Γνωστή τραγουδίστρια προσπαθεί να "συνέλθει" από το χωρισμό!

«Είναι νωρίς να αναφερθώ στο συγκεκριμένο θέμα. Θέλω να δω προηγουμένως μέσα μου, καθαρά, τι γίνεται.  Θέλω να αφήσω το συγκεκριμένο κομμάτι για μένα. Στην πορεία θα δείξει τι θα συμβεί και τι θα γίνει», δηλώνει η "φρεσκοχωρισμένη" τραγουδίστρια...




Για την σχέση,τον χωρισμό και την απιστία μίλησε στο Down Town της Κύπρου μίλησε η Ελευθερία Ελευθερίου. Με τον Ανδρέα Γεωργίου χώρισε πρίν λίγο καιρό και η όμορφη τραγουδίστρια απάντησε με ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις .
Όταν δεν είσαι καλά συναισθηματικά ή ψυχολογικά, τι αντίκτυπο έχει αυτό στη δουλειά σου;
Προσπαθώ να διαχωρίζω αυτά τα θέματα. Παρόλα αυτά είμαι άνθρωπος, έχω τις ευαισθησίες μου και δεν είναι τόσο εύκολο όσο στο περιγράφω αυτή τη στιγμή. Σε όλα αυτά, βέβαια, υπάρχει και ένα κομμάτι που λέγεται «εργασιοθεραπεία». Όταν, δηλαδή, μέσα από αυτό το «δώρο» που λέγεται τραγούδι, μπορείς να βγαίνεις και να προσφέρεις στον κόσμο κάτι από την ψύχη σου, τότε μειώνεται και η ένταση στα όποια προβλήματα. Υπάρχουν μέρες που είσαι καλά, μέρες που δεν είσαι καλά, μέρες που περνάς δύσκολα, αλλά αυτό το «πρέπει να βγεις και να τραγουδήσεις» στο τέλος σου κάνει καλό… Αυτό το έζησα και πρόσφατα. Τη στιγμή που βγαίνεις στο stage και ξέρεις ότι έχεις υποχρέωση να κάνεις τον κόσμο να χαρεί, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να του στερήσεις αυτό που ζητά από εσένα. Κι είναι μαγικό. Είναι η στιγμή που και εσύ ξεχνάς τα πάντα.
Έχεις χωρίσει με τον Αντρέα, όπως γράφεται ή απλά βιώνετε μία «περίεργη» περίοδο στη σχέση σας;
Είναι νωρίς να αναφερθώ στο συγκεκριμένο θέμα. Θέλω να δω προηγουμένως μέσα μου, καθαρά, τι γίνεται. Με την ίδια λογική που δεν ήθελα να προβάλω τη σχέση μου και γενικότερα την προσωπική μου ζωή, έτσι και τώρα δεν θέλω να αναφερθώ σε ό,τι γράφεται. Θέλω να αφήσω το συγκεκριμένο κομμάτι για μένα. Στην πορεία θα δείξει τι θα συμβεί και τι θα γίνει.
Ακούγεται μπερδεμένο πάντως. Σαν να είστε αλλά και σαν να μην είστε μαζί…Είναι κάτι που δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη μέσα μου. Προς το παρόν δεν είμαι σε θέση να μιλήσω, να πω κάτι και να εκθέσω τον εαυτό μου ή τον συγκεκριμένο άνθρωπο.
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll