Έχει μικρό … “πουλί” ; - Tι να μην του πεις ΠΟΤΕ…


Ποτέ μην του πεις …
Έχω καπνίσει joints πιο μεγάλα απ’ αυτό.
Τι χαριτωμένο!
Τι ωραίο δάχτυλο που έχεις!
Λυπάμαι…
Θέλεις να κάνουμε μόνο αγκαλίτσες;
Μήπως να δεις κάποιον πλαστικό χειρούργο;
Ξέρεις, είμαι μόνο 
οπτικός τύπος.

Περίεργο! Κι έχεις τόσο μεγάλο...
πόδι! 
Του προηγούμενου ήταν λίιιγο μεγαλύτερο.
Γαμώτο! Να τος πάλι αυτός ο ξαφνικός πονοκέφαλος!
Μπορώ να είμαι ειλικρινής μαζί σου;
Το αδερφάκι μου που πάει στο Δημοτικό έχει ένα ίδιο...


Θα χρειαστούμε ένα τσιμπιδάκι.
Έτσι εξηγείται το αυτοκίνητο που έχεις.
Είσαι Πυγμαίος;
Την Κλεραζίλ την ξέρεις;
Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και σε τέτοιο σάιζ!
Τουλάχιστον, θα κάνουμε γρήγορα.
Θα χρειαστώ το χέρι σου.
Μμμμ, ενδιαφέρον.
Πώς το λένε αυτό;
Δουλεύει κανονικά, ε;
Είναι… ασυνήθιστο.
Μήπως φταίει ο φωτισμός;
Κάτσε, κάπου είχα ένα δονητή.
Δεν ανάβουμε κατευθείαν τσιγάρο;
Όταν τελειώσεις να μου το πεις.
Αχ, κρύφτηκε!
Κρυώνεις;

Θέλεις να μεθύσουμε;
Τι είναι αυτό;
Είσαι όμως ταλαντούχο άτομο.
Έχει και τρόμπα;
Γι’ αυτό λένε ότι σημασία έχει η προσωπικότητα;
Είναι μια μπουκιά.
Το Βαθύ Λαρύγγι;
Μπορείς να κρεμάς και το καπέλο σου από κει.
Να το ντύσω με τα ρούχα της Μπάρμπι;
Aσε τον εαυτό σου ελεύθερο.
okokoras
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll